slaapgedrag ontregeld of toch niet???

hoi meiden,

mijn kleine meid slaapt al vanaf dag 6 door, ze ging toen om 11 uur naar bed en kwam in de ochtend rond 8 uur. toen ze ruim 4 wk geleden op 4 flessen is gegaan slaapt ze sindsdien van half 10 tot ongeveer half 9 of 9 uur..

maar sinds een aantal dagen volgens mij 2 of 3 wordt ze dus om half 12 wakker ( tutje erin) en dan weer om half 3 (weer tutje erin) en dan weer om half 7 ( weer tutje) en dan gewoon om de tijd dat ze normaal ook wakker word.

hebben jullie een idee of tips waarom ze dit nu in 1 keer doet?? de laatste fles is al een papfles. misschien dat het zelfs al tandjes kunnen zijn want ze kwijlt ongelooflijk veel en alles gaat in haar mondje, zie wel een wit puntje maar die zit er al een tijdje, verder slaapt ze overdag redelijk maar sinds kort is de nacht dus een klein probleempje. moet wel zeggen de 1e nacht dat ze wakker werd had ze het ongelooflijk koud dus heb het toen opgelost met extra dekentje maar tegenwoordig doe ik die er al gelijk op maar echt helpen doet het dus niet.

onze meid is trouwens ruim 4 mnd

groetjes non

oh ja, het is niet echt huilen maar meer zeuren wat uiteindelijk na een kwartier wel uitloopt in huilen, heb geprobeerd om haar gewoon te laten huilen maar na een kwartier vond ik het genoeg.. honger heeft ze ook niet dus weet het echt even niet is dit een fase ofzo???

Anouk slaapt ook al heel lang de hele nacht door. Ze gaat nu rond 7 uur naar bed en is zo vertrokken. Ze slaapt dan tot half 8 of zelfs langer. Ze is nu bijna 5 maanden (van 1 april). Een paar weken geleden werd ze echter opeens een keer om 3 uur huilend wakker en heeft toen wat gedronken en de dag erna was het om 5 uur raak. De dag daarna ook nog eens vroeg, geloof 6 uur of zo. Daarna was het weer voorbij.
De tut vind ze niks aan. Een hele enkele keer dat ze die in houdt, maar meestal spugt ze m meteen uit. Of ze gooit m zelfs het bed of de box uit!

Misschien is het inderdaad een kleine fase, geen idee. Het kan misschien ook wat met die tandjes te maken hebben. Daar heb ik alvast druppeltjes van VSM voor in huis gehaald. Je weet maar nooit. Anouk kwijlt namelijk al weken en bijt flink op haar vuistjes en andersmans vingers, maar nog niks te zien.

Ik hoop dat je meissie snel weer lekker doorslaapt!

Hoi,

Dit kan te maken hebben met het sprongetje waar je kleintje in zit, 4.5 maand zo'n beetje. Mijn meisje drinkt 's nachts weer wat vaker bij me merk ik.
Gewoon over je heen laten komen en troosten, het gaat weer over.

Terug
Bovenaan