Slaapgids Snuggles&Dreams

In het kader durf te vragen: heeft iemand heel toevallig de slaapgids 9-18 maanden van Snuggles&Dreams die ik over zou mogen nemen?
 
'Overnemen' kan niet aangezien het een digitaal bestand is.
Ik ben geen fan van Snuggles and Dreams omdat het bij veel kindjes niet werkt maar hier is ze niet open over. Gevolg is nog vermoeider kindjes omdat ze kindjes echt heel weinig laat slapen. 
Maar goed. Ondanks dat ik geen fan ben, wil ik wel hierop reageren. Het is niet netjes om een digitale gids door te sturen. Zij is ondernemer en de inkomsten voor de gids horen dus bij haar. Ik weet het. Ze verdient duizenden euro's per maand aan vermoeide ouders, maar toch..
 
Ik wist niet dat hij alleen digitaal te verkrijgen was. In dat geval vind ik het uiteraard ook niet netjes. Vroeg me gewoon af of iemand een fysiek boek had. Soms ben je even wanhopig dus vroeg ik het maar even. Vond het nogal prijzig
 
Snap ik heel goed. Wij zijn ook kapot, maar met snuggles and Dreams hebben we het alleen maar erger gemaakt voor ons kindje. 
Ze heeft wel ook een fysiek boek hoor, die is net een week uit. Maar dat is geen slaapgids met routines. Dat schijnt meer een boek te zijn voor newborns 
 
Bij ons kind paste het ook niet, heb spijt van mijn aankoop daar, voor €35 euro kun je ook een prachtig hardcover boek kopen over slaap. Maar ja, je bent soms moe en door alle positieve reviews lijkt het een wonder advies. Valt dus tegen. Simpele adviezen die maar net moeten aansluiten bij je kindje.
Ik vond Slaap! van Susanne Willekes wel behulpzaam, die is wat flexibeler in haar adviezen, ik heb het bij de bibliotheek geleend.
 
Ik volg snuggles and dreams al erg lang via insta. Erg tevreden over alles wat ze zegt. Wij hebben altijd een goede slaper gehad maar opeens werd hij vaker wakker in de nacht en kon het even duren voordat hij weer sliep. Begonnen met 9 maanden trouwens....
Ik heb de gratis dutjes gids aangevraagd en ben al haar tips (Q&A) die ze verzameld heeft op insta gaan lezen en wat ik kon gebruiken gaan toepassen. Al heeeeelll snel zag ik positieve verandering.
Wij deden hem te laat nog een dutje doen werd me duidelijk via de dutjes gids en haar tips. Daarnaast de toepassing gedaan troosten in bedje en niet oppakken. Dat heeft al zzzooovvveeeell verschil gemaakt!
Al met al gewoon al  blij met de tips die ze geeft, laat staan als ik een boek zou kopen. 
Onze kerel slaapt weer lekker door.....
 
 
Wij hebben een traject gehad met Snuggles And dreams met ons toen heel slecht slapende 9 maanden oude baby. Na 3 dagen coaching sliep mijn zoon het klokje rond! Ik vond haar manier van coachen geweldig en geduldig. Ze is echt onze redder in nood geweest. Het is dus echt het geld waard om een online gids te kopen! Groetjes
 
Bedankt allemaal voor jullie reacties. Het scheelt echt ongelofelijk veel per kindje welke methode het beste werkt. Fijn dat het heeft gewerkt voor een paar ouders en kindjes hier! De gratis slaaptips heb ik ook al gedownload, staan idd al wel wat tips in waar we mee aan de gang kunnen/zijn. Hopelijk is ook dit een fase (grrr ?) en zijn de nachten snel weer wat rustiger
 
Terug
Bovenaan