Slaaphouding kwijt

Hoi allemaal
Alweer mijn 2e nacht slecht geslapen. Ik ben een buikslaper, maar dat kon ik niet meer vanaf het begin van mijn zwangerschap. Maar ik kon nog wel een beetje smokkelen door half buik, half zij te gaan liggen. maar dat gaat dus ook niet meer.
Nu al 2 nachten slecht geslapen, omdat ik mijn houding niet kan vinden en als ik eindelijk weer slaap, dan wordt ik alweer wakker om te gaan plassen.
Op mijn rug in slaapvallen voelt ook niet prettig. Dus nu proberen (zo snel mogelijk) weer een goede slaaphouding te gaan vinden.
Ik ben al erg moe en dan ook niet goed slapen, doet een moeder in spé niet goed

yvonne

ik ben ook absolute buikslaper en kon ook niet meer op de buikslapen. nu slaap ik lekker uitgerust op me zij en half buik half zij. dit gaat wel. ik draai wel meer in me slaap en wordt altijd op me rug weer wakker. ligt vermoeiend eerste dagen maar na een tijdje gaat dit over. probeer het eens vol te houden en koop desnoods een andere kussen. dat helpt ook goed.

gr xx

Hoi Sander Jessie; ik kan dus niet meer op mijn buik/zij liggen. Deed ook deze combi, maar dat gaat niet meer. Die banden trekken dan zo onwijs.
Ga vannacht proberen met een kussen

x yvonne

Wat ik deed met vorige zwangerschap en denk ik snel weer ga doen is met t voedingskussen in bed. Zo'n lange. Dan kun je op je zij en je ene been en arm daaroverheen leggen en is er meer ruimte voor je dikke buik zeg maar. Kun je beter tussen buik/zij liggen Snappen jullie t? Of echt tussen je benen leggen t uiteinde. Hielp mij met bekkenklachten.
Ook lekker om achter je te leggen langs nek rug en billen.
Ben benieuwd hoe dat jullie bevalt.
Groetjes.

Ik ben ook een echte buik slaper en gelukkig gaat dit nog wel redelijk, en op m'n linker zij gaat het ook nog prima. Maar de tip die ik ook van een vriendin heb gekregen is indd een voedingskussen te gebruiken.
Moet er zelf nog eentje aanschaffen maar ben het zeker van plan te gaan gebruiken.

X

ik slaap ook echt slecht. ben veel wakker. een ook een buikslaper. als ik dan wakker word als ik buik en rug slaap word ik wakker met pijn in me buik. hopeloos.. word ook niet uitgerust wakker..

Ik ben een buik/rug slaper. Ik probeer wel zoveel mogelijk op mijn zij te slapen, schijnt beter te zijn. Maar ik draai alweer snel terug op mijn rug nu dat nog kan.
Ik slaap alleen heel onrustig en schijn erg veel te draaien in mijn slaap. Hoe moet dat over 4 over maanden en verder! :p

Terug
Bovenaan