slaaphouding veranderd?!

Hoi Veerle,

tegelijk op het forum haha....Emma heeft altijd op haar rug geslapen maar sinds twee weken heeft ze het draaien en rollen uitgevonden en ligt nu altijd op haar zij. Helaas alleen rechts, zou liever hebben dat het links was omdat ze rechts al zo'n afplatting heeft.

Groetjes Monique

Britt ligt eigenlijk altijd op haar rug. Als ze aan het rollen is en te moe wordt, dan wil ze ook nog weleens op haar zij in slaap vallen, benen tussen de spijlen, buitenboord....
Ik heb via een ander forum een meisje leren kennen en wij hebben elkaar vorige week in het echt gezien. Haar kindje slaapt van het begin af aan op haar rug. Het schedeltje is helemaal naar voren gedrukt en ze is helemaal plat van achter. Ze heeft daardoor een heel naar voren gestoken voorhoofd. De dokter zei dat je daar niets van zag als later het haar erover viel. Ik dacht dat je daar helmpjes voor had....

Hier ook hoor! Precies wat je zegt, eerst netjes op haar rug en nu vaak op haar zij.
Ik merk wel dat ze dan op haar zij in slaap valt maar later terugdraait op haar rug.
Ik kan het me wel voorstellen trouwens, het heeft me altijd verbaasd hoe al die babies op hun rug kunnen slapen. Erg natuurlijk is dat eigenlijk  niet toch?

Terug
Bovenaan