slaapies

hallo hallo,

mijn zoontje is 7 mnd en hij slaapt overdag 2 keer een uurtje en gaat om 7 uur naar bed tot half8. moeten babies niet langer slapen???? of moet ik het proberen om hem 1 keer te laten slapen smiddags en dan langer??? wie heeft er tips

groetjes
 
Hoi,
Als jouw zoontje het hier goed op doet, zou ik het mooi zo laten. Toch?
Je kan natuurlijk proberen om er een slaapje tussen de middag van te maken,
maar persoonlijk vind ik hem daar nog een beetje  jong voor. Mijn zoontje was
9 maand toen ik daarmee begon. Omdat hij op de raarste tijden en plaatsen
hazeslaapjes deed en niet meer echt tot rust kwam heb ik het ingebouwd.
Succes. Groetjes Melanie
 
hoi denise,

Mijn zoontje slaapt ook sinds 6 maanden niet meer dan 2 a 3 uur per dag. Hij slaapt s'ochtends wel langer maar na zijn middagslaapje tot 14.00 slaapt hij niet meer tot hij naar bed gaat om 19.00.
Ik heb me er nooit zo druk om gemaakt omdat hij het verder hartstikke goed doet. Ik weet overigens niet wat de gemiddelde aantal uren slaap moet zijn op die leeftijd.

groet bianca
 
Hoi,

Mijn zoontje heeft ook nooit zoveel geslapen. Ik was altijd dolgelukkig met twee uur per dag! Ik denk niet dat je er veel aan kan veranderen. Je hebt wel kans dat hij later beter gaat slapen na kruipen en lopen. En als hij het er goed op doet, prima toch.
 
Hier 16 maanden en nog steeds 2 slaapjes. Maar meneer is dan ook al om 5:30 wakker.
gaat om 19:00 uur naar bed, maar slaapt ook net sinds een week soms echt door.
Geoon naar je kind kijken. Ik leg hem gewoon op vaste tijden inbed (10 uur en 15:00 uur) en dan slaapt hij gewoon.
 
Terug
Bovenaan