SLAAPJE slaapzak

Hallo allemaal,
Ik heb een (bijna) gloednieuwe slaapje slaapzak in de kast liggen maat M (86-104). Na 2 avonden een flink gevecht aangegaan te zijn met mijn dochtertje ben ik tot de conclusie gekomen dat ze het echt heerlijk vindt om lekker strak ingestopt te worden (ex-inbaker klantje ). Helaas is het slaapzakje te warm om i.c.m. een dekentje te gebruiken.
Het slaapzakje is van heerlijk fleece (oranje,roze,rood)  en heeft een hele goede pasvorm, je kan de warmte een beetje vergelijken met een combi-sleeper.

Vind het erg jammer om deze mooie (en vrij prijzige) slaapzak in de kast te laten liggen.

Heeft er iemand interesse? (uiteraard niet voor de nieuwprijs)

gr.Eveline


 
Ik heb geen ineteresse in die slaapzak, maar misschien kan je kleintje met een lakentje erbij toch strak worden ingestopt, zonder dat het te warm wordt. En misschien alleen in romper, slaapzak en laken?

succes
 
Ik heb geen ineteresse in die slaapzak, maar misschien kan je kleintje met een lakentje erbij toch strak worden ingestopt, zonder dat het te warm wordt. En misschien alleen in romper, slaapzak en laken?

succes
 
Ik heb geen ineteresse in die slaapzak, maar misschien kan je kleintje met een lakentje erbij toch strak worden ingestopt, zonder dat het te warm wordt. En misschien alleen in romper, slaapzak en laken?

succes
 
Terug
Bovenaan