SLAAPJE slaapzakje

Hallo allemaal,
Ik heb een (bijna) gloednieuwe slaapje slaapzak in de kast liggen maat M (86-104). Na 2 avonden een flink gevecht aangegaan te zijn met mijn dochtertje ben ik tot de conclusie gekomen dat ze het echt heerlijk vindt om lekker strak ingestopt te worden (ex-inbaker klantje ). Helaas is het slaapzakje te warm om i.c.m. een dekentje te gebruiken.
Het slaapzakje is van heerlijk fleece (oranje,roze,rood)  en heeft een hele goede pasvorm, je kan de warmte een beetje vergelijken met een combi-sleeper.

Vind het erg jammer om deze mooie (en vrij prijzige) slaapzak in de kast te laten liggen.

Heeft er iemand interesse? (uiteraard niet voor de nieuwprijs)

gr.Eveline

Kun je haar dan niet alleen instoppen met een lakentje? Dat is niet zo heel dik. Ik was eigenlijk van plan om Lotte deze winter ook in een slaapzakje te doen, omdat ze steeds met haar armpjes boven de dekens ligt en deze nu al vaak erg koud aanvoelen na een slaapje.

Zij is ook een ex-inbakerkindje (nu sinds twee weken niet meer) en stop haar ook strak in. En dat  zal ik deze winter ook blijven doen.

Groetjes, Marisa

Hoi Marisa,
Alleen een lakentje heb ik al vaker geprobeerd bij haar. Voor dat ik dat kamer uit ben ligt Anna al bovenop het lakentje. Ze doet haar beentjes omhoog, laat ze vallen en voila...madam ligt er al bovenop . Dat is dus helaas geen optie. Bij een dekentje lukt haar dit niet zo snel, maar het slaapje slaapzakje & een dekentje wordt echt veel te warm.
gr.Eveline

Koude handjes in bed is voor die kleintjes echt niet erg hoor. Daar hebben ze geen last van. Wij kunnen het ons niet voorstellen, want wij (ik in ieder geval ) kruipen tot onze oren onder het dekbed. Over het algemeen hebben kinderen het vrij snel warm in bed.

Groetjes,
Marianne

Terug
Bovenaan