slaapje

Hallo allemaal,

Mijn zoontje is nu ruim 4 maanden en doet nog 3 slaapjes overdag. Weet iemand wanneer hij naar 2 slaapjes over kan gaan. Hij blijft overdag namelijk steeds langer wakker en ik heb het idee dat hij het met 2 slaapjes ook wel af kan.

groetjes Anita
 
ik denk dat je zoontje het zelf wel aangeeft als hij aan 2 slaapjes genoeg heeft.
Onze dochter nu 7 maanden doet er ook nog steeds drie, al worden ze wel korter dan voorheen

corina
 
Hoi

Onze zoon wil overdag bijna niet slapen, en is donderdag 4 weken. leg hem nu in de box en dan gaat het goed slaapt ie wel zo na de voedingen maar ligt veel wakker rond te kijken.
Maar probeer ik hem overdag op bed te leggen dus als het nog licht buiten is dan huilt ie aan een stuk door en kan hij zich zo op fokken.
probeer het regelmatig. leg ik hem op bed in de vaond gaat het goed. en komt ie alleen voor zijn voedingen.

 
Hoi ,

Onzen kleine slaapt 's morgens nog eventjes van 8.00 uur tot 9.30 uur. 's middags wordt dat steeds minder. Eerst sliep hij van 12.00 uur tot 15.00 uur. Nu leg ik hem ongeveer om 12.30 uur op bed en wordt hij rond 14.00 uur wakker. Soms wil hij zelfs niet slapen. Rond 17.00 uur slaapt hij ook eventjes tot 18.00 uur. Daarna gaat hij om ongeveer 20.30 uur naar bed. Is dat niet laat? Maar dan krijgt hij zijn laatste voeding.

Groetjes
 
Vandaag ging het minder. Hij heeft bijna niet geslapen, alleen toen ik ging wandelen. Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat die kleine alleen maar bij jou wil zijn, en wanneer je hem in de box legt, huilt hij. Ik hoop dat het morgen weer beter gaat.

groetjes
 
Onze zoon is bijna een jaar en slaapt nog bijna elke dag drie keer.
's morgens vaak een half uurtje, dan tussen de middag ruim twee uur en tegen zessen weer een half uurtje. Om ongeveer half acht gaat hij naar bed tot de volgende ochtend half acht, dus .... het verschilt nogal per kind geloof ik!
 
Hoi,

Ik zit met een probleem. Akim gaat 's avonds niet zo goed meer slapen. Hij gaat na 20.00 uur naar bed, na zijn laatste voeding. IS dat dan te laat. Hoe zien jullie schema's eruit?

Akim heeft echt een ritme nodig, dan gaat het weer heel goed.

groetjes
 
Terug
Bovenaan