slaapjes overdag, ruim 8 maanden

A

Anoniem

Guest
Isis is flink aan het rommelen met haar slaapjes overdag. Gelukkig gaan de avonden en nachten goed, en slaapt ze lekker door!
Voorheen sliep ze gem. 4 uur op een dag, nu 2 á 2,5 uur. Als ze op is (ze kan ook veel langer op zijn), is ze wel blij en actief (met kruipen en spelen) en ze eet en drinkt goed, miss. hoort het bij de leeftijd? Herkennen jullie het?

x Esther

Hoi Esther,

erg herkenbaar! Onze zoon (9,5 mnd) slaapt ook niet meer zo veel, gelukkig 's avond en 's nachts wel!

Na zijn ochtendslaapje (1 a 1,5 uur) blijft hij op tot na de lunch en dan slaapt hij weer ongeveer dezelfde tijd. Tot een paar weken geleden sliep hij veel meer. Ik merk nu, hij kruipt en staat alleen nog maar, dat dat wel veel energie kost en dat hij dieper slaapt, maar niet veel langer.

Ik doe hem naar bed als hij aangeeft dat hij moe is, maar probeer af en toe wel te rekken om ons eetschema aan te houden. Heb nl geen zin om erg vroeg of juist laat te eten.

Succes!

Een trotse mama

Hoi Esther.

Onze Teun wordt de 18-de 8 maanden.
Hij slaapt s`` ochtends 2 uur, s`middags 2 uur en na het avondeten nog een uurtje.
Meestal dan hè,want als ik iets gepland heb gaat het meestal mis.

Groetjes Mikkie.

Efraim word de 23e 8 maanden en slaapt s'morgen na de fles van 7 uur tot 9 uur.
Dan van half 11 tot half 1.
En van half 3 tot 4 uur/half 5.

Om 7 uur ligt hij er weer in voor de nacht.

Terug
Bovenaan