slaapjes overdag

A

Anoniem

Guest
Jep, Isis' derde slaapje is er af. Rond 19:30 ligt ze in bed (afhankelijk hoe haar middagdut is)   en ze slaapt door tot 7:00! Fijn voor Isis en voor ons, lange avonden! Haar slaapjes overdag zijn nu wel aan het veranderen. 's morgens een uurtje en 's middags ruim 2 uur (ik maak haar niet wakker) en dan red ze het tot 's avonds!
Isis geeft zelf aan wanneer ze moe is en ook wanneer ze weer wakker is!

x Esther

Oh, da's lekker!!! (avonden zijn mij heilig!)
Hier slaapt Daan nog veel als ik het zo vergelijk met jou!!! (doe ik iets niet goed?) Daan kan echt nog 3 slaaptjes gebruiken op een dag en soms zelfs nog 4!!! Ik meen me te herinneren dat onze kindjes zo ongeveer even oud zijn? (26-11-06)

gr Anita

Hoi,
Isis is van 29-11-06. Ik geloof echt niet dat je iets verkeerd doet.
 Isis heeft ook altijd best veel geslapen, tot de laatste weken! Maar ze slaapt nu 's nachts ruim 11 uur. Eerst sliep ze drie keer per dag zo'n 2 uur. Nu dus 2 slaapjes. Maar ze kan ook veel langer op zijn!

x Esther

Het lukt Daan niete cht om wat langer op te zijn. Zijn slaapjes zijn ook korter als die van jou moppie. (ongeveer 1 tot 1,5u)
Daan slaapt 's nachts van 19.30u tot 6u. (Dan laat ik hem liggen tot 7u, dan de eerste fles. Aangezien hij ligt te 'spelen' in bed, kan dat dus ook.)

Geniet er maar lekker van! Ik heb de avond al heel snel erin "gepropt' bij Daan. Toen hij 10 weken was, lag hij elke avond al om 19.30u op bed! Heerlijk! (tuurlijk toen nog wel een laaste fles rond 22u)

gr Anita

Chloë slaapt ook nog zoveel hoor. Nog wel 3 slaapjes van 1,5 á 2 uur. En 's nachts slaapt ze ook het klokje rond.
Het ene kind heeft nou eenmaal meer slaap nodig dan de ander.
Ik kan me van de eerste herinneren dat het bij haar ook ineens over was.
Geniet in ieder geval lekker van je avonden. (en dan niet teveel achter de pc zitten
hé)
Sil

hoi,

dinand slaapt nog 2 keer 1 tot 1,5 uur op een dag, maar daarin tegen slaapt hij de laatste week vanaf 19.30 tot 09.00 sóchtends en dan maak ik 'm wakker, dus hij haalt de slaap dan wel weer in.als hij straks s'morgens weer wat eerder wakker is dan zullen zijn slaapjes overdag ook wel weer veranderen denk ik.

groetjes susanne

hoi hoi

linsey slaapt sinds twee dagen 's morgens van half 12 tot 1 uur en 's middags van 5 tot 7 uur. dit heeft ze van de week zelf bedacht. en 's avonds ligt ze er om ongeveer half 9 in.
en dan slaapt ze gewoon door. als we haar laten liggen word ze soms pas om 9 uur 's morgens pas wakker. meestal maken we haar wakker of ze word wakker als we de kamer opkomen. ze geven toch zelf wel aan als ze moe zijn ja of nee.
en dat ze 's avonds wat langer op is vind ik niet erg lig zelf toch niet vroeg op bed. ben echt een avond mens

groetjes danielle

We zijn blij met onze lange avonden. Na haar middagslaap kan ik met haar weg, deed ik eerst ook, maar nu hebben we meer ruimte, gisterenavond zaten we te eten en zat ze in kinderstoel bij ons aan tafel, vond ze prachtig, toen het toetje gegeven. Dan beeteje spelen, wasje/badje, pyama aan en nog een flesje, boekje lezen op schoot en om 19:35 lag ze er in en was meteen vertrokken. Ze slaapt zelfs beter door! Was een goede zet, had ik het maar eerder gedaan. Nu slaapt ze wel een stuk minder overdag, maar is wel blij én actief. Toch mooi, hoe ze haar eigen 'ritme' ontwikkelt!,

x Esther

Terug
Bovenaan