slaapjes rond 4,5 maand

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
ben toch benieuwd hoelang en wanneer jullie kleintjes slapen, ook al weet ik dat het ene kindje meer slap nodig heft als het andere!
Isis slaapt nu 3 slaapjes overdag: ochtend, middag en namiddag, gemiddeld 2 uur per slaapje,'s avonds gaat haar nacht rond 20.30uur in en moeten we haar wakker amaken voor de fles van 23:00uur, daarna slaapt ze door tot 7:00uur. Gemiddeld zo'n 15 a 16 uur per etmaal. Haar moeilijke slaapje, wat ze weleens korter doet is tussen 17:00 en 19:00uur (dat slaapje zal wel vervallen of korter worden) Ze heeft haar slaapjes hard nodig, geeft ze heel duidelijk aan. Ik hoor het graag van jullie,
x Esther (Isis 29-11-06)

hallo,

mijn zoontje(16-11-2006) slaapt ook 3 slaapjes op een dag, de morgen en middag 2 uurtjes en tussen 17.00 en 19.00 uur ong. 3 kwartier dan gaat het ook iets moeilijker, meestal gaat hij sávonds tegen half 8 naar bed en maak ik hem tegen half 11 wakker voor de laatste voeding, dan slaapt hij verder tot ong. half 8. 8 uur,

groetjes susanne

Volgens mij hebben veel baby's dat, tussen 16.00 en 19.00 uur niet goed in slaap kunnen komen. Ik hoor het in ieder geval vaak en hier is het precies hetzelfde!
Verder slaapt ze wel goed! S'morgens meteen na de fles tot de volgende fles, en smiddags ook ongeveer 2 uurtjes. Tussen 16.00 en 19.00 is heel verschillend, maar meestal niet langer als een uurtje (en vaak ook in de box, dan wil ze echt niet in bed liggen!)
Rond 19.30/20.00 uur gaat ze naar bed en om 23.00 uur maken we haar wakker en dan moeten we haar s'morgens (meestal)   om 7.00 of 8.00 uur wakker maken (ligt eraan of ik moet werken)

Terug
Bovenaan