Slaapjes

Hoeveel slaapjes heeft een kindje van 4 maanden nodig? Merk steeds dat ze minder slaap nodig gaat hebben.
Ze slaapt s'middags nog maar 1 keer herkennen jullie dit? of niet. Wanneer slapen jullie baby's

Groetjes Xanthine

Hay,

1 slaapje nog maar? Wil ze echt niet meer dan? Persoonlijk vind ik dit voor deze leeftijd nog erg weinig. Ik heb inmiddels een dochter van bijna 2, maar zij heeft meen ik ongeveer tot 1 - 1,5 jaar minimaal 2 slaapjes per dag gedaan. En toen ze 4 maanden was sliep ze nog veel meer.
Misschien helpt toch maar gewoon op bed leggen. Dat ze dan vanzelf weer in slaap valt, want die kleintjes hebben gewoon wel hun slaap nodig.
Vraag het anders even een het cb.

Gr CJ

Heey,

Onze dochter is ook 4 mnd en slaapt vaak anderhalf uur en dan weer
anderhalf uur wakker..
Soms is ze 2 uurtjes wakker maar da's max, dan is ze echt moe..
Soms slaapt ze ook wel 2 a 3 uur achter elkaar..
Nog niet echt een ritme dus..

groetjes simone

Hallo,

Het ene kindje heeft meer slaap nodig dan het andere. Ons zoontje Tijs was en is overdag geen grote slaper overdag. Hij is nu net 1 jaar en slaapt 1x per dag tussen de 2 en 3 uurtjes. 's nachts slaapt hij tussen de 11.5 en 12.5 uren.
zolang je dochtertje tevreden is, goed drinkt en groeit is er niets om je zorgen om te maken. Als ze slaap heeft, dan valt ze nu toch nog wel in slaap.

Groetjes,
mv Tijs

hoi, hoi,

zou me er zeker geen zorgen over maken hoor!!! mijn zoontje, van ondertussen ruim 14 maanden, slaapt al vanaf dat ie geboren is minder dan de norm is!! heb me er nooit druk om gemaakt, ze slapen heus wel als ze moe zijn, en het ene kind heeft nou eenmaal minder slaap nodig als de ander!!

succes, groetjes bianca.

Terug
Bovenaan