slaapjes

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Duurt nu toch al even dat Isis weinig slaapt overdag. In het weekend had ze een uitschieter en sliep ze 2,5 uur. Maar vanmorgen nog geen half uur en vanmiddag een klein uurtje. Ze is helemaal gezond, ondernemend en actief. Rond zes uur krijgt ze beetje een dip, en rond 19:15 ligt ze er in en slaapt gelukkig door meestal tot 7uur!
Gaan we naar 1 middagslaap? Lijkt me zo vroeg, ze is pas negen maanden,

x Esther

Hier was dat ook al zo hoor... soms 2 (net als nu) als ze slecht geslapen heeft of niet lekker in haar vel zit.
Maar over het algemeen is het er hier ook nog maar 1.
Als ze voor de rest vrolijk is, zou ik me er niet zo druk over maken.. of je probeert het om de dag (is hier ook een week of 4 geweest) ene dag 2 andere dag 1...

Groetjes Debby

Hoi Esther,

Isis is wel lekker vroeg (nou ja, lekker, die slaapjes overdag zijn wel prettig)! Volgens mij is het wel helemaal goed hoor, dit slaapschema  en hoort het er echt bij rond deze leeftijd. En als ze verder relaxt is, nou ja, dan zal ze wel niet meer slaap nodig hebben.

Groetjes, KT

Hoi Esther,

Ik zou me er ook niet druk over maken. Als  Isis verder vrolijk is dan heeft ze waarschijnlijk even niet zo veel slaap nodig.  

Ik merk aan Floris dat hij nu even een "slaapperiode" heeft (hij slaapt nu twee keer per dag  1,5  tot 2 uur)  maar twee weken geleden sliep hij ook maar één keer per dag ong 1,5 uur. Floris is 9,5 maand.

Volgens mij hebben baby's gewoon de ene periode meer slaap nodig dan de andere periode (net als met het eten. De ene keer eet hij als een bootwerker en de andere keer eet hij heel weinig).  

Groetjes Femke

hoi hoi

hier is het precies hetzelfde linsey slaapt al heel lang 's morgens een half uurtje en 's middags een uur tot andehalf uur. maar dat was het ook
om 19.00 krijgt ze een fles en tegen 20.00 ligt ze in bed
ik denk maar zo ze geven het zelf aan als ze moe zijn

groetjes danielle

We merken wel aan Isis dat ze té weinig slaapt (overdag) Ze is hangerig, jengelt meer en is sneller van slag. Zal wel weer een fase zijn............of niet. Na de fles van 19:00 gaat ze wel meteen naar bed,

x Esther

Wij merken het hier ook, opeens slaapt Daan veel minder terwijl het vroeger een echte slaper was. Hij zal het wel niet nodig hebben, zodra hij jengelig wordt doen we hem trouwens wel naar bed maar soms wil hij inderdaad gewoon niet slapen. Tja, wat doe je eraan, ik verdenk hem ook van een sprongetje of ander soortige fase.

Terug
Bovenaan