slaapjes!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi

Ik ben dr al een hele tijd niet geweest  .. druk druk druk.

Hoevaak gaan jullie kindjes overdag nog slapen?

Kyan is nu 8 maanden oud en hij slaapt van 10.30 uur tot 12.00 uur
En smiddags van 14.30 uur tot 16.00 uur ongeveer.
Soms slaapt meneer helemaal niet om 1030 uur!

Hij gaat dan rond 19.30 uur voor de nacht naar bed en word smorgens tussen 7.30 uur en 8.15 uur wakker.

groetjes Chantalle

heyhey

nathalia slaapt letterlijk waneer ze wilt.
ik leg haar wel gewoon in bedje, na der voedingen, maar als ze niet moe is, gaat ze dus echt niet slapen maar spelen met haar handjes, of voetjes.

ze heeft dus totaal geen ritme, qua slapen. nooit gehad ook.

ik heb zoiets van: als ze moe is, gaat ze vanzelf wel slapen, en als ze niet gaat slapen, tja... dan zal ze het niet nodig hebben :D

groetjes, do

he,
ik doe een beetje zoals do alhoewel rosco wel wat meer ritme heeft
Zo snel ik het idee heb dat hij slaap heeft geet hij naar bed. soms word hij dan even
heel boos maar valt dan toch in slaap

Hoi,

Hier een echte slaper...

Lotte wordt rond 7 uur wakker, slaapt vervolgens van 8.30 tot 11.30
In de middag slaapt ze van 13.00 tot 15.00
van16.30 tot 17.30
en ze gaat er om 19.00 uur weer in, tot de volgende ochtend
Wel maken we haar wakker voor nog een fles, rond 22.00.

Het verscilt weleens per dag, maar in de grote lijnen lijkt het hier op.
Het ene kind heeft meer slaap nodig, dan het andere.
Je ziet zelf snel genoeg of ze vrolijk zijn en energie hebben of dat ze aan een slaapje toe zijn.

Succes ! Sophie

Zifjon is ook nog een echte slaapkop.

Hij wordt tussen 07:00/7:30 wakker
slaap dan van 08:30-10:00
13:30-16:30
18:30-21:30 (wakkeer gemaakt voor fles)
en dan tot de volgende ochten 07:00/07:30

De afgelopen weken heeft hij ongeveer 6 uur op een dag geslapen (3 uur uur in de ochtend en middag) Hij is dan volop in de ontwikkeling en daardoor bekaf van al het proberen. Ach ja geniet nog maar even van de rust voor je het weet is het over.

gr van Mariska en Zifjon bijna 9 maanden

Onze dochter Daantje (8 maanden en 9 dagen) slaapt 's avonds van 19.15 uur tot 's morgens 8.30 (soms nog langer, jippieieieie)
Daarom heeft ze denk ik ook geen ochtendslaapje meer, ze gaat pas naar bed na de boterham, dus rond 12.15 uur en slaapt dan gemiddeld tot 14.45 uur. Dan gaat ze om 17.00 uur nog even naar bed, dat is na haar warme hap, en dat slaapje duurt maar tot 17.45 uur. En dan dus rond 19.15 uur echt naar bed, het is trouwens een erg goeie slaper gelukkig, al vanaf dat ze 7 weken was heeft ze alle nachten doorgeslapen

Groetjes Femke, mama van Daantje

Terug
Bovenaan