Slaapjes

Tussen zes en zeven word hij wakker, na zijn fles gaat hij weer slapen. En dan om half twaalf weer. Wel afwisselend hoe lang hij dan slaapt. Slaapt hij maar een half uurtje slaapt hij daarna nog twee keer een half uurtje op de dag. Dit is nu het schema, over een paar weken kan het weer anders zijn.

esmay woord om 8.00 wakker en dan krijgt ze de fles ,en gaat direckt na de fles weer slapen tot ong 10.00/10.30 dan krijgt ze fruithapje en om 12.30 de fles en dan gaat ze weer naar bed tot 15.00,om 16.00 krijgt ze groentepotje meestal slaapt ze dan in de box nog een uurtje en om 18.00 krijgt ze weer de fles,dan speelt ze ff in de box en slaapt af en toe even en om 9 uur krijgt ze nog een klein flesje en gaat daarna na bed tot de volgende morgen 8.00.

Milan wordt rond 7 uur wakker, dan aan de borst. Rond half 9 slapen tot half 10, dan om 11 uur weer aan de borst (of fles) en dan om 12 uur weer slapen.
Meestal slaapt hij dan een uurtje of 2, en dan rond half 5 nog een klein slaapje. Om 7 uur is het beddtijd, wel maken we hem rond half 11 nog wakker voor de laatste voeding.

Als ik niet werk gaat onze dag meestal als volgt:

7.00 uur maak ik haar wakker en voedt ik haar. Dan gaat ze rond 8.00 weer slapen tot 10.30/11.00 waarna ik haar weer voedt. Rond 13.00 meestal weer, verschilt een beetje in tijd maar meestal tot 14.00 en soms om 16.00 nog een uurtje. Na de voeding van 19.00 sliep ze eerst door tot de volgende ochtend maar nu maken we haar weer wakker voor een laatste voeding om 22.00. (Ze mocht iets meer wegen). Daarna gaat ze meteen haar bedje weer in om te slapen.

Daan slaapt ook heel wisselend... Na de eerste fles, rond 7.30u gaat hij er meteen weer in tot ong. 10u en in die tijd slaapt hij een uurtje.

's Middags rond 12u naar bed en slaapt de ene keer een uur, andere keer 1.5 / 2uur... Ik heb wel gemerkt, als ik de wasmachine aanzet als hij erin ligt, hij langer slaapt 's middags...

En dan gaat hij rond 16.30u nog een klein uurtje slapen..

Na de fles van 19u gaat hij meteen naar bed en slaapt tot de volgende ochtend met een voeding van 22.30u ertussen!

Op het kdv en bij oma gaat het weer heel anders.....

Dat wisselt elke dag. Soms slaapt hij tussen 9-17 uur maar 2 x een uurtje (en is dan s avonds wel helemaal over zijn toeren). Soms gaat het beter. Ook in de nacht is hij rond 4/5 uur vaak nog even wakker om wat te drinken.

Terug
Bovenaan