slaapkamerlol

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!

Hier hebben wel eens wat topics gestaan over allerlei maniertjes om het klussen leuk te houden. De laatste is alweer een tijd geleden en er zijn intussen veel nieuwe meiden bijgekomen, dus ik dacht ik open er weer een!

Dus... heb je tips en trucs om het klussen nog extra leuk te maken, zet ze er maar onder, haha!

Hier doet een massage het altijd goed!
Ook een string zonder kruis vind mijn vent helemaal geweldig, hoewel ik daarvan zelf niet inzie hoe iemand daar opgewonden van kan raken, haha! Af en toe de slagroomspuit is ook we leens leuk, geeft alleen zo'n zooi!
Een glowinthedark-condoom is ook echt geweldig, maar dan wel buiten je vruchtbare periode natuurlijk! Echt lachen, zeker als het helemaal donker is! (Mocht niet zwanger worden, dus dan moet je wat...hihi...)

Nog meer tips hier??

Liefs Daisy

verkleedpartijtjes.. ook grappig..
Het hele kamasutra boek uitproberen (ook wel buiten je vruchtbare dagen natuurlijk)
uuuhh
rollenspellen ofzow

oja,
strippoker? is ook wel opwindend.. en dan degene die wint, mag t standje bepalen..

wij hebbe hier altijd wel lol van hihi

Schiet me net nog wat te binnen...

Wi jhebben een spel Climaxxx. Dat is een bord spel met allerlei opdrachten, sommige sexueel en sommige wat minder. Degene die als eerste klaarkomt heeft verloren. Errug flauw, ik weet het, maar wel leuk!

Terug
Bovenaan