slaapkleding

hoi hoi,

allemaal al wat gewend aan het (weer) kersvers moeder zijn????

Ik heb een slaapvraag.
Pascal (nu 3 weken) slaapt in een puck - a - baby.
dat is net niet inbakeren. een soort minimummie pak. alleen het hoofdje steekt er uit, hihihi. rupsje nooit genoeg noemt marc hem.
maar goed; nu ligt hij in dat pakkie, met een romper en een pyamaatje. kruikje erbij, dekentje over.
ik smoor al van de hitte als ik naar em kijk.
wat dragen jullie kids snachts??
hihihi aan jullie kids durf ik het wel te vragen!!!

liefs smooty

ons meisje ligt 's nachts in een rompertje en dun boxpakje als pyama en dan onder een lekker dekentje.
overdag slaapt ze in kleertjes en slaapzakje en dan geen deken. de zon staat hele dag op haar kamertje

hier ligt de kleine in haar kleding (kleed haar niet om, alle kleding die ze ankrijgt is zacht en soepel) dan in een deken waar je ze in kan wikkelen hoofdje en armen zijn vrij (al zit er wel een hoofdstuk op dat als een mutsje over haar hoofd heen ligt?? sorry kan het niet beschrijven,,haha), en dan een dekentje erover!
Ik zou geen kruik meer gebruiken, tenzij hij een te lage temp heeft, normaal kunnen ze nu hun eigen temp regelen en hebben ze die niet meer nodig!
Liefs

Sinds twee dagen heb ik fedde in een pyjama, een dun boxpakje. 'S nachts ingebakerd en dan onder dekentje met lakentje. Ook geen mutsje meer.
Zon schijnt hier ook hele dag op de slaapkamer. 'S middags geen deken. S nachts is het tussen 17 en 18 graden in de slaapkamer.

Het is hier ´s nachts warmer dan in Nederland, Noa ligt sinds ze 3 weken is in een slaapzakje, eerst met pyjama en sokjes en soms nog een dekentje , maar nu alleen met rompertje en slaapzakje en ze slaapt heerlijk!
En het is nu ook wat veiliger omdat ze steeds meer gaat bewegen (ze is 10weken).

Terug
Bovenaan