Slaapkopje van 4.5maand

<div align="left"><p dir="ltr"><span style="color: #000000;">Hoi!</span></p></div><p dir="ltr"> </p><div align="left"><p dir="ltr"><span style="color: #000000;">Mijn kleine meid vn 4.5 maand slaapt echt veel. Als ze wakker wordt, gaat ze huilen of pruttelen, dan krijgt ze borstvoeding, even knuffelen, even in de box. Dan gaan dr handjes naar de ogen, begint te jengelen. Mag ze naar bed. 's avonds met de laatste voeding valt ze soms al in slaap aan de borst.</span></p></div><p dir="ltr"> </p><div align="left"><p dir="ltr"><span style="color: #000000;">Dit was het ritme van gisteren:</span></p></div><div align="left"><p dir="ltr"><span style="color: #000000;">8.00 Wakker, drinken</span></p><p dir="ltr"><span style="color: #000000;">9.00 Slapen</span></p></div><div align="left"><p dir="ltr"><span style="color: #000000;">11.00 even wakker, fop, gelijk weer slapen</span></p></div><div align="left"><p dir="ltr"><span style="color: #000000;">12.00. Wakker, drinken, klein fruithapje</span></p></div><div align="left"><p dir="ltr"><span style="color: #000000;">13.00 Slapen</span></p></div><div align="left"><p dir="ltr"><span style="color: #000000;">15.30 Wakker, drinken</span></p></div><div align="left"><p dir="ltr"><span style="color: #000000;">16.15 Slapen</span></p></div><div align="left"><p dir="ltr"><span style="color: #000000;">19.00 Wakker, drinken</span></p></div><div align="left"><p dir="ltr"><span style="color: #000000;">19.30 Slapen</span></p></div><div align="left"><p dir="ltr"><span style="color: #000000;">10.00 Wakker, drinken en de nacht in.</span></p></div><p dir="ltr"> </p><p> </p><div align="left"><p dir="ltr"><span style="color: #000000;">Heb niet te klagen, dat weet ik, ik geniet er ook echt wel van.. Maar vraag me af of dit redelijk normaal is? </span></p></div>

Gaat ze meteen huilen als ze wakker is? Mijn moppie is 3 maandjes en kan tussen haar slaapjes wel 1,5 uur wakker zijn maar soms ook iets korter maar nooit langer want dan lukt t haar zelf niet om in slaap te komen. 
Heeft ze genoeg plasluiers? Ontlasting? Vrolijke buien? 

Haha herkenbaar en normaal hoor. Mijn zoontje is nu 8mnd en sliep tot 6,5 maand net zoveel als jouw dochtertje en hij heeft nog steeds van zulke dagen. Toevallig vandaag nog. Hij is niet langer dan 3kwartier wakker geweest tussen zijn voedingen door. Hij is ook weer aan het groeien in de lengte, daaraan merk ik het altijd weer. Tijdens zijn groeispurtjes slaapt hij altijd heeel veel. Dus lekker aan toegeven en ook even van genieten, is voor jezelf soms ook wel even lekker haha

Terug
Bovenaan