Slaapkopjes?!

Hallo allemaal!
Wie heeft er nog meer een klein slaapkopje?
Indy gaat 's avonds om 20 uur naar bed en slaapt dan vrij snel.
'S morgens wordt ze meestal wakker rond 8.30 en 9.30.
Vanmorgen heb ik haar om 9.45 uur wakker gemaakt!
'S middags gaat ze rond 12 / 12.30 slapen en dan slaapt ze tot ongeveer 15 /15.30 uur.
Mij hoor je niet klagen! Ik vind het heerlijk en ze heeft het niet van een vreemde!
Groetjes Renate (mama van Indy 19 mnd)

Hoi,

Hier het tegenovergestelde.

Siebe gaat rond 19 uur slapen en wordt met een beetje geluk pas tegen 7 uur wakker, maar vaker is dat al rond half 7.

Dan gaat hij rond  12.30 uur  naar bed en slaapt met veel pijn en moeite 1,5 uur. Als ik hem wel eens bij mijn ouders in bed leg, is het vaak maar 45 minuten. Vooral 's middag vind ik erg kort, maar ja, hij slaapt in ieder geval nog. Zijn grote broer sliep op deze leeftijd al helemaal niet meer 's middags!

Groetjes Fonske

Nou, hier zeker geen slaapkopje, maar gelukkig gaat het wel steeds beter.
Wieteke ligt er meestal rond 19.00 uur in (ze moet sinds de zomertijd wel een beetje wennen dat ze met licht naar bed gaat, dus slaapt ze vaak pas later) en is dan rond 5.30 uur wakker. Tegenwoordig ook wel eens rond 6.15 uur of, als ze eerder wakker is, slaapt ze nog even bij ons in bed. Erg lekker.
's Middags slaapt ze meestal zo'n anderhalf uur (soms korter en heel soms langer).
Ik vind het prima zo, ben al lang blij dat ze de nachten in ieder geval doorslaapt (dit heeft lang geduurd), dus mij   hoor je niet klagen.
Geniet van je slaapkopje!

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Hoi!!
Linde slaapt van 19:30 uur tot ongeveer 07:00-07:30uur.
Overdag wisselt het nogal, soms 'smorgens nog een uurtje en meestal 's middags een uurtje of 2.
Op vrijdag ( donderdag gaat ze naar het kdv ) vaak wat meer omdat ze dan echt heel moe is.

groetjes Daniëlle.

hier ook schone slaper!
Enzo gaat rond 19.30 naar bed en slaapt tot 08.00u gemiddeld. En dan gaat hij om 14.00u naar bed tot 16.00u.
En dan geeuwt hij nog als hij wakker is, ha ha ha

liefs
di silva mv Enzo

Dean gaat tussen 19.00 en 19.30 uur naar bed en speelt dan nog even omdat het nu 's avonds nog licht is. Hij wordt rond 08.00 uur wakker omdat papa dan naar z'n werk gaat. In het weekend kunnen we dus lekker uitslapen!! Dit doet hij al vanaf 5 weken. Ik hoop dat onze 2e het ook gaat doen, hihi. Oh, en overdag slaapt Dean anderhalf tot twee uurtjes.

Groetjes,
Nelly.

Volgens mij is Sophie redelijk gemiddeld met slapen:

Van 19.30 uur (vaak iets vroeger) tot 07.00 uur (maak ik haar wakker) op kdv-dagen en anders tot een uurtje of 08.00.

Tussen de middag slaapt ze 2 uur (en dat is de ene keer van 12.00 tot 14.00, maar ook wel eens van 14.00 tot 16.00, ligt er maar net aan hoe het uitkomt).

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan