Slaapmedicatie

A

Anoniem

Guest
Hoi mensjes

ik had een vraagje, ik werk in de zorg en draai dus ook nachtdiensten. Normaal gebruik ik altijd een slaappil om te slapen voor me nachtdient, maar nu moet ik bijna ongesteld worden( hopelijk niet) maar mijn vraag is welke slaapmedicatie mag ik nu wel gebruiken. Ik gebruikte toen zopiclon maar weet bijna zeker dat het niet mag. Zit beetje te duppen mag het nou wel innemen omdat ik nog niet weet of ik zwanger ben.. Helpp..

Liefs Priscilla
.

Hallo, ik zit net je verhaal te lezen en ik moet je eerlijk zeggen dat ik hier geen ervaring mee heb maar als ik jou was zou ik die slaapmedicatie niet innemen zolang je niet weet of je in verwachting bent. Als je het zeker wilt weten dan zou ik de huisarts even bellen. (of informeren bij de huisarts voor een alternatief)

Succes!!

hoi lynn,

Ja ik gebruik het normaal voor me nachtdiensten anders niet, want slaap gewoon zo slecht met me nachtdiensten.. Maar dan neem ik ze maar niet in en dan is het gewoon 5 nachten door bijten..

Ieder geval bedankt voor je reactie!

Ik denk dat dat het beste is..... Ik begrijp dat het ff lastig is maar stel dat je zwanger bent dan zijn die tabletten niet zo goed, denk ik.
Sorry dat ik je niet beter kan helpen maar mogelijk krijg je nog een reactie van iemand die er meer vanaf weet.

Gr Lynn

Ja denk het ook wel dat het beste is.. krijg ongeveer zondag me NOD. Dus gewoon lekker afwachten dan maar he..

Gr Priscilla

Niets kunnen vinden in de bijsluiter bij die pillen? Wellicht wordt je iets wijzer van en anders toch even de huisarts bellen.

Dalijk slaap je een paar nachten slecht terwijl die pilln misschien helemaal geen probleem vormen.

Suc6

Hoi anne, nee niks bijzonders in bijsluiter. Heb wel op internet gezOcht naar die slaap pillen en daar staat bij bezig zijn met zwangerschap deze slaap pillen niet gebruiken en tijdens zwangerschap.. Nou dan weet ik gelijk genoeg
Misschien mensen die slaappillen gebruikt die wel mogen al vast bedankt

Groetjes priscilla

ik denk dat het sowieso beter zou zijn als je van die slaapmiddelen af zou gaan..
en veel van die wisselende diensten is ook niet goed voor eventuele zwangerschap neem ik aan..

dus bij deze.. hoop ik dat je er van af komt..

liefs

Terug
Bovenaan