Slaappatroon

Avond dames,

Hoe is het slaappatroon van jullie kleintje. Bij mij is elke dag anders (overdag), s avonds is bijna altijd gelijk.

Gisteren bv. had ze niet zo'n zin om overdag te slapen, dus dit waren kleine dutjes, maar vandaag, heeft zij van 11 - 14.30 uur geslapen, en na haar flesje viel ze gelijk weer in slaap, dus maar weer op bed gelegd, dus vanaf 1515 en nu slaapt ze nog steeds.

Zij is wel elke avond vanaf 20 tot aan haar laatste avondflesje wakker en wil dan alleen maar bij ons zijn, lekker kroelen.

Op zich is het allemaal geen probleem hoor, zij eet genoeg (meestal teveel 7 flesjes van 90ml), maar was gewoon benieuwd naar jullie patroon.

Liefs
Mariska
 
Hoi,
Ik zit nog te wachten op mijn kindje, maar van de eerste en ouders om mij heen weet ik nog dat je de eerste drie maanden eigenlijk geen patroon/ritme van je kindje kan verwachten. Ze hebben elke dag/paar dagen weer andere behoefte. Wij zijn onze zoon vanaf 10 weken om 20.00 uur bed gaan leggen. Daarvoor hielden wij hem altijd lekker beneden/bij ons tot dat we zelf gingen slapen.
Wat ik in ieder geval geleerd heb bij de eerste is om je eigen gevoel te volgen en te doen waar je goed bij voelt.
Liefs,
Mar
 
Hier een klein slaapmonster. Morgen is Pim 1 week oud en het enige wat hij eigenlijk tot nu toe doet is slapen, slapen, slapen. Over de hele dag zal hij zo'n 2-3 uur wakker zijn. Nu drinkt hij 6 flesjes van 80 cc en daar doet hij het heel goed op. Pim was ook een flinke baby, dus hij heeft genoeg reserves. Nu lig ik lekker in bed en Pim ligt naast me op het aankleedkussenhoes te knorren. Afentoe komt er een piepje uit, maar daarna slaapt hij gewoon weer door.
 
Terug
Bovenaan