slaappil

Ben vandaag precies 31 weken en de baby wordt over 7 weken gehaald.
De laatste 3 weken nauwelijks geslapen. De nachten gaan voorbij met veel kramp, plassen en geen goede slaaphouding kunnen vinden.
Ik was uitgeput. Vorigeweek heeft de gynaecoloog slaaptabletten voorgeschreven ik wilde ze niet innemen maar afgelopen 2 nachten toch maar een 1/2 pil ingenomen. En daar toch een paar uur op geslapen.
Nu kan ik er weer een beetje tegen.
Nog 7 weken te gaan!!
groetjes,
Y

Tegenstrijdig he zo'n tablet... ik herken het helemaal.
Ivm mijn gezondheid mag ik zonodig 10 mg diazepam voor de nacht... en de 1e keer neem je dat toch met flinke schuldgevoelens in.
Maar weken niet slapen is ook niet goed voor dat kleine mensje... en dat hou ik maar voor ogen!
Veel rustige nachten toegewenst!!!

toch valt het wel mee vaak hoor met die medicijnen.
heb het toen met gyneacoloog over gehad en als het met mate en is en er verder geen gekkigheid over bekend is is het niet zo heel erg.

pfff ben jaloers op je!
zou soms ook wel zo'n pil willen nemen!
beide meiden slapen sinds we in t nieuwe huis wonen niet meer door. komt de ene niet, komt de ander wel. moet er gemiddeld zo'n 6 keer per nacht uit. vind ik opzich niet erg hoor maar tis wel vermoeiend. dan om half 7 weer de wekker omdat er 1 naar school moet.

mijn man hoort de kids nooit snachts. als hij slaapt, dan slaapt hij ook echt. ik kan dus niet zeggen dat ik zo'n pil in het weekend neemt en hij het overneemt voor een nacht want hij hoort ze dus niet en om de kids de hele nacht te laten janken kan natuurlijk niet.

dus hier ook 1 die jaloers is :p

liefs, do

Beste Dotjuh,

Ook mijn man hoort de kinderen niet....
Had me ook voorgenomen alleen in het weekend maar ik trek het gewoon niet meer.
Nu ik ook door de weeks af en toe een 1/2 pil in neem hoort mijn mijn de kinderen wel en gaat hij er ook uit. Dit is in 6 jaar nauwelijks gebeurd. Overleg met je gynaecoloog of verloskundige of een slaappil voor jou ook wat is. succes!!!

heyhey

ik vind het gewoon een heel enge gedachten eerlijk gezegd.
mijn man slaapt echt echt echt diep. die hoort zijn telefoon niet als hij storingsdienst heeft (ik ben hem altijd echt altijd eerst 10 minuten aan het wakker maken als dat ding gaat en dan moet hij dus terug bellen want diegene heeft allang opgehangen natuurlijk)
zijn telefoon ligt onder zn kussen dus naast zn oor!
als zn wekker sochtends gaat is heel het huis wakker (incl de buren) maar hij niet!
elke ochtend een ergenis!
van de kinderen is hij nog nooit wakker geworden.
1 van de 2 dagen in het weekend mag hij uitslapen. om 11 uur mogen de kinderen hem wakker maken. ze lopen dan de springen, te gillen enz op bed en klimmen op hem. nou, een normaal persoon zou wakker worden, hij pas echt na een minuut of 10 dat hij een heel klein beetje wakker wordt.

ik ben dus heel erg bang dat als ik zo'n pil neem, de kids straks huilen of dat de oudste het bed uitkomt omdat ze moet plassen of wat dan ook en dat geen van ons 2en hun hoort en ze dus aan hun lot worden overgelaten.
een nachtje uit logeren is hier helaas geen optie dus ben bang dat ik gewoon nog even moet doorzetten met de slapeloze nachten.
overdag haal ik meestal wel t een en ander in. vooral in het weekend slaap ik veel. 1 van de 2 dagen mag ik uitslapen, dan slaap ik tot half 10/10 uur en dan ben ik echt wel uitgeslapen maar om een uur of 1 stort ik weer in en ga ik weer slapen.
mn oudste gaat nu sinds deze week naar de basisschool. daar baal ik behoorlijk van want dat betekent voor mij geen middag slaapje meer.
normaal ging ze sochtends naar school en smiddags sliepen we met zn 3tjes. das vanaf nu dus ook over.
op woensdag en vrijdag middag is ze vrij. na het middag eten heerlijk ff bijtanken dus :D

liefs, do

Terug
Bovenaan