Help!! Mijn kleintje van 3 weken komt erg moeilijk over zijn krampjes heen na het voeden en heeft moeite met inslapen. Ik ben voor het eerst moeder en weet niet wat 'ok' is. Hoeveel uur zou een kleintje moeten slapen overdag? 's nachts gaat prima, dan draait hij 4,5 uur en meestal daarna 3,5 uur. Sinds Kerst heeft hij meer honger; hij vraagt elke 2 uur en drinkt als een dolle. Overdag is het tranen met tuiten na het voeden, boertjes laten en krampjes opgevangen te hebben. Ik baker hem in, geef m een kruikje, geef sinds gister extra voeding omdat hij n grote jongen is, ik sus m door met hem te praten, laat m 10 minuutjes huilen maar haal m uiteindelijk maar tevoorschijn in de draagzak waar hij wel rust in vindt. Is het wel ok dat ik hem vaak bij me draag ipv in bedje leg? Moet ik m langer laten huilen? Ik heb soms ook even wat pauze nodig van gehuil en verzorgen merk ik en voel me schuldig daarover. Wie weet hier meer over? Het consultatiebureau zegt dat het een bekend fenomeen is; een middaghuilbaby en dat het ook komt doordat mn borstvoeding achteruit loopt op n dag.