slaapprobleem

Hallo dames,

Ik heb echt een groot probleem!
Daan is ruim 21 maanden (wordt eind december 2)
Al bijna een week is hij snachts een paar uur wakker, meestal rond 0.00u 0.30u wordt hij mopperend wakker, hij is dan te troosten en kan hem na wat gedronken te hebben terug leggen.
Maar na 10 minuten begint het weer en het huilen wordt steeds erger. Hij wil er uit en getroost worden, maar terug leggen veroorzaakt drama`s.
Vervolgens duurt het hele verhaal ongeveer 3 a 4 uur per nacht!
We zitten met onze handen in het haar, weten niet wat hij heeft of wat hij wil, want verstaanbaar praten kan hij nog niet.

Wie heeft er tips! of heeft dezelfde ervaringen?

gr. yvon

Hoi Yvon,

Dit hebben we bij onze dochter ook gehad. Tot we er op een gegeven moment echt helemaal beu van waren en toen hebben we haar een keer laten huilen. (nadat ze een schone luier had gekregen en een beetje water. ik heb haar toen ok gezegd dat als ze ging huilen ik niet meer zou komen kijken). Dit was verschrikkelijk...... heeft ook ruim een half uur geduurt. Maar na die keer heeft ze het eigenlijk niet meer gedaan en nu slaapt ze eigenlijk elke nacht door zonder wakker te worden (in ieder geval zonder dat ze ons gaat roepen of dat ze gaat liggen huilen). Misschien is het een tip om dit een keer op een vrijdagnacht te doen, zodat je de volgende dag in ieder geval niet aan het werk hoeft en op je gemak op kunt starten en indien nodig hetzelfde nog 's te herhalen op zaterdagnacht? En ik zou ook even je buren hierover informeren, zodat ze niet midden in de nacht geschrokken opbellen, omdat jullie kind al een hele tijd ligt te huilen(?).

Terug
Bovenaan