Slaapproblemen, onrust, piekeren..

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben vandaag precies 23. weken zwanger. De meeste vervelende kwaaltjes zijn ook gelukkig afgenomen. Waar ik wél last van heb is echt een onregelmatige slechte nachtrust. Hebben meer zwangere hier last van? Wanneer ik wil slapen denk ik nog “oh maar dit moet ook nog gekocht worden voor de baby” en dan ga ik het hele internet af om te zoeken.. Ik heb mijn telefoon weggelegd maar ook dat lijkt niet te helpen. Dan komt ineens de kledingkastindeling in me op. Wat er gehangen moet worden, welke kleertjes ik kan vouwen etc. . Ik heb vannacht maar maximaal 1 uur geslapen. Hoe kom ik hier vanaf?</p>

Oo echt zo herkenbaar.! K ben 33 weken nu en ik kan hier ook zo over piekeren. En t stomme is dan denk hop halen die spullen en sta ik in de winkel en dan denk hm misschien nog even kijken of t ergens anders goedkoper kan.  Dit gaat van rompers tot babyfoons. Nu is mijn plan om alles te gaan halen bij de mama mazzel dagen die start als t goed is rond de 23ste. 
Wat ik ook lastig vind is dat ik niet weet wat ik met mijn babyshower krijg. Haha anders hoef k dat weer niet te kopen haha dramaaa! 
Opschrijven wat je nog nodig hebt of denkt nodig te hebben. Ik heb nu op prenatal.nl een klein verlanglijstje gemaakt met wat ik echt nog nodig heb.  Denk dat  piekeren pas over is als ik de meeste spullen heb.  

Heel herkenbaar! Ben een maand geleden bevallen, maar had hetzelfde. Wij hebben een schriftje gemaakt met daarin een lijstje wat we nog moesten doen en wat we moesten kopen. We kozen elke week wat dingen uit de lijst om te doen of halen. Zorgde bij mij voor veel rust! Als er iets in me op kwam, schreef ik het erbij. Was het uit mijn hoofd.

Heel herkenbaar, haha.
Ik schrijf zelf ook alles op zodat je er niet heel de dag mee rondloopt. Wat ook kan helpen voor je nachtrust is lavendel. Ik heb gisteren bij Holland and Barret een kussentje met daarin verse lavendel en rozen gekocht. Dit werkt rustgevend. Je kunt het onder of naast je kussen leggen. Bij mij heeft het wel geholpen om toch een beetje te kunnen slapen. 

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Terug
Bovenaan