Slaapproblemen / ontroostbaad

<p>ik heb sinds kort een heel groot probleem. Mijn kleine is aanstaande zaterdag 10 weekjes. Ze heeft nu 5 nachten alleen maar dat ze nonstop huilt. Ze is ontroostbaar. De eerste dagen was het gewoon huilen en een beetje schreeuwen. Nu afgelopen nacht stond het op gillen en krijsen. Het was enorm sneu, ik pak haar bij me dan stopt ze niet, wat ik ook doe het stopt niet. Het begint eind van de avond begin van de nacht tot in de ochtend een uur of 8. Daarna is ze kapot en slaapt ze eventjes en blijft ze overdag heel suf en onrustig. Maar het is echt niet meer te doen, ze blijft schreeuwen en krijsen. Een flesje wilt ze niet, het zijn echt geen buikkrampjes. Maar enig idee wat het kan zijn? Het is geen honger, het is ook niet dat ze bij mij wilt, want dat werkg niet dan huilt ze alsnog, badje helpt ook niet, muziekje, ze is echt ontroostbaar en wat ik het doe het helpt niet.. ik weet absoluut geen raad meer... ook ben ik bij huisartsenpost geweest en niks wijzer geweest... het is door en door echt krijsen en gillen, ik weet geen raad meer...</p>

Hoihoi,
Dat klinkt echt mega zwaar! Allereerst een virtuele knuffel voor jou, want je doet het goed! Je probeert alles voor je kindje en dat is echt goed!
Kan het een allergie of gevoeligheid voor de voeding zijn? Als ze de fles weigert klinkt dat zo namelijk. 

Nee ik denk het niet want normaal drinkt ze gewoon de fles en vandaag ook weer... alleen ze neemt hem soms niet aan omdat ze zo extreem moe en suf is na een zware nacht.. tijdens het krijsen ook niet want ze hangt er helemaa in vast... maar ik weet zeker dat t niet aan de voeding ligt...
en dankjewel! Ja het is echt zwaar nu al 6 nachten niet geslapen... 

Wat vervelend zeg!! Google eens op het Kiss syndroom, want dat zou het zomaar eens kunnen zijn. Als je de symptomen herkent zou ik zo snel mogelijk een afspraak maken bij de osteopaat, dan ben je er waarschijnlijk zo vanaf. Sterkte! 

Herkenbaar.. mijn dochter is 4 maanden en is al 3 weken ontroostbaar. Het is heel vermoeiend. En hopeloos.. Maar geef haar geborgenheid ook lijkt t of dit niet helpt maar troost haar! Bij ons werken baarmoeder geluiden om iets rustiger te worden. YouTube spotify 
Maak zsm een afspraak bij osteopaat bespreek t met cb. En zorg voor jezelf.  Onze meid ligt nu vaak bij ons in bed zo hebben wij ook rust.  
Het is slopend probeer ook even keer weg te gaan zonder kind. Heel veel sterkte! 

Wat vreselijk zwaar voor je... heel simpel, maar misschien helpt het met een lamp aan te laten slapen? En er zijn idd knuffels met baarmoedergeluiden. Ik werk op een kinderdagverblijf, daar is een kindje met deze knuffel: https://www.mamaloesbabysjop.nl/zazu-bibi-wit-konijn-knuffel-met-geluid?utm_source=GoogleShopping&utm_medium=cpc&utm_campaign=Baby%20Toebehoren%2FKado%27s%2FMuziekdoosjes%20%2FZazu&utm_content=Zazu&gclid=EAIaIQobChMI7M-kwu__4AIVStOyCh0ZbAxXEAQYAyABEgLwmvD_BwE
Naast de baarmoedergeluiden (hartslag) staan er nog meer muziekjes op. Het is een fijne knuffel en geeft het kindje veel rust!

Terug
Bovenaan