Hey meiden!!
Luna is nooit moeilijk geweest met slapen je bracht haar naar bedje en ze viel wel
in slaap maar de laatste paar dagen is het een groot drama!!!
Zodra we haar in haar bedje leggen begint ze te krijsen!!
We hebben het eerst maar genegeert maar ze blijft gewoon door gaan net zolang
totdat we haar uit haar bedje halen!!
zondagavond viel ze gegeven moment bij mij op de arm in slaap en heb haar toen in haar bedje gelegd en na 2 minuten begon het weer van voren af aan!!
Na een paar uur geprobeert te hebben heb ik der maar naast me neer gelegd en is mevrouw dus in slaap gevallen en na een uurtje dus terug gelegd in haar bedje en sliep gelukkig wel verder tot de volgende morgen!!
Gisteravond dus weer hetzelfde drama gehad en ik weet dus nu niet wat
ik moet doen ze slaapt nog wel in een ledikantje misschien tijd voor een groot bed??
Ik houd haar vanmiddag maar wakker om te kijken hoe het dan vanavond gaat als ze moe is moet ze toch een keertje gaan slapen lijkt me!!!
Heeft iemand hier ervaring mee of heeft tips voor me??
Groetjes Samiera en Luna {11-08-07}
Luna is nooit moeilijk geweest met slapen je bracht haar naar bedje en ze viel wel
in slaap maar de laatste paar dagen is het een groot drama!!!
Zodra we haar in haar bedje leggen begint ze te krijsen!!
We hebben het eerst maar genegeert maar ze blijft gewoon door gaan net zolang
totdat we haar uit haar bedje halen!!
zondagavond viel ze gegeven moment bij mij op de arm in slaap en heb haar toen in haar bedje gelegd en na 2 minuten begon het weer van voren af aan!!
Na een paar uur geprobeert te hebben heb ik der maar naast me neer gelegd en is mevrouw dus in slaap gevallen en na een uurtje dus terug gelegd in haar bedje en sliep gelukkig wel verder tot de volgende morgen!!
Gisteravond dus weer hetzelfde drama gehad en ik weet dus nu niet wat
ik moet doen ze slaapt nog wel in een ledikantje misschien tijd voor een groot bed??
Ik houd haar vanmiddag maar wakker om te kijken hoe het dan vanavond gaat als ze moe is moet ze toch een keertje gaan slapen lijkt me!!!
Heeft iemand hier ervaring mee of heeft tips voor me??
Groetjes Samiera en Luna {11-08-07}