Slaapproblemen :S

Hey meiden!!
Luna is nooit moeilijk geweest met slapen je bracht haar naar bedje en ze viel wel
in slaap maar de laatste  paar dagen is het een groot drama!!!
Zodra we haar in haar bedje leggen begint ze te krijsen!!
We hebben het eerst maar genegeert maar ze blijft gewoon door gaan net zolang
totdat we haar uit haar bedje halen!!
zondagavond viel ze gegeven moment bij mij op de arm in slaap en heb haar toen in haar bedje gelegd en na 2 minuten begon het weer van voren af aan!!
Na een paar uur geprobeert te hebben heb ik der maar naast me neer gelegd en is mevrouw dus in slaap gevallen en na een uurtje dus terug gelegd in haar bedje en sliep gelukkig wel verder tot de volgende morgen!!
Gisteravond dus weer hetzelfde drama gehad en ik weet dus nu niet wat
ik moet doen ze slaapt nog wel in een ledikantje misschien tijd voor een groot bed??
Ik houd haar vanmiddag maar wakker om te kijken hoe het dan vanavond gaat als ze moe is moet ze toch een keertje gaan slapen lijkt me!!!
Heeft iemand hier ervaring mee of heeft tips voor me??

Groetjes Samiera en Luna {11-08-07}

Heej Samiera,

Hier niet echt een tip.
Tara slaapt al sinds een paar weken helemaal niet meer overdags, rond een uur of 20:00 - 21:00 uur valt ze dan in slaap tot ik haar de volgende ochtend om 7:30 - 7:45 uur wakker maak.
Maar dat verschilt doordeweeks ook wel van het weekend hoor, soms slaapt ze doordeweeks bij mijn moeder nog een uurtje of anderhalf in de ochtend.
Misschien is dit een fase?
Succes met Luna!

Groetjes,
Shivana

Hoi Samiera,

Zoals ik nu zie is Luna bijna 21 maanden, en er zit rond die tijd nog een sprongetje...het sprongetje van hun taalontwikkeling, en dan slapen ze dus weer even heel slecht van...bij ons duurde het drie dagen...gewoon proberen een vast ritueel erin houden en als jullie er beter van slapen als zij naast jullie ligt, dan moet je dat gewoon doen. Het is even een fase waar je doorheen moet!

Ik ga voor jullie duimen dat het zo voor bij is!

Groetjes
Angel mv Jesse (8 mei 2007)

Hey Samiera,

Ik heb er gelukkig nog geen ervaring mee. Sam gaat om 19.30 naar bed en ligt dan vrolijk tegen haar muis te vertellen en valt dan in slaap tot de volgende ochtend.

Ik ben wel heel benieuwd hoe het vanavond is gegaan??

Groetjes

hai hai!!
bedankt voor jullie reacties,
gistermiddag kwam me vader even langs en vertelde het verhaal en zijn we daarna dus samen naar de Ikea gereden om een peuterbed te halen voor Luna.
Gister gelijk in elkaar gezet en Luna vond hem helemaal geweldig en was er
heerlijk op aan het spelen.
Maar toen moest mevrouw naar bed toe en zodra ze maar moest liggen begon het huilen weer!!
Weer elke keer heen geweest in bedje gelegd etc...
maar ze bleef gewoon overstuur gegeven moment maar weer in ons bed gelegd en was ze gelijk vertrokken terwijl we zelf beneden zaten ik vind het zo raar en het is natuurlijk niet de bedoeling dat ze elke avond in ons bed komt te liggen maar hopelijk gaat het weer over en is het idd een sprongetje/ fase..
ik hou jullie op de hoogte

groetjes samiera

Misschien heb je het al wel geprobeerd, of vind je het vreselijk onzin, maar heb je al  eens het bed op een andere plek geprobeerd? Sommige mensen hebben last van aardstralen of wateroren.. wie weet bevalt het haar gewoon niet op die plek van de kamer en is dat op jullie kamer niet aan de orde?
Of heeft ze misschien figuurtjes in de gordijnen die er, als ze alleen is en het schemerig wordt,  ineens héél eng uitzien??

Ik roep maar wat hoor, maar als het echt verlatingsangst oid zou zijn, zou ze toch ook niet alleen op jullie bed willen slapen lijkt me...

Veel succes en ik hoop dat het een voorbijgaande fase is!

groetjes Sas

hai hai
ja heb het bed al geprobeert op een andere plek neer te zetten!!
maar heb luna net om 1 uur in bed gelegd en weer huilen na 3 minuten was ze
dus stil en aan het spelen na 20 min spelen is ze in slaap gevallen!!!!
Wel op de grond maar het is een goed begin en hopelijk gaat het vanavond
ook zo goed!!!!
groetjes Samiera

Hai,

Jesse heeft dat dus ook sinds deze week, gaat hij rond 23 uur slapen.Jesse sliep ook altijd vrij snel, maar nu niet, ik haalde hem er uit.
Maar de dag erna was het zelfde liedje, toen dacht ik gister ik laat hem liggen en huilen, toen viel hij wel in slaap, vandaag het zelfde was hij een half uur aan het huilen, het wordt steeds korter.
Ik zou niet te snel toe geven, want de kleintjes weten het hoor! Ze weten gewoon mama komt wel.

Groetjes Linda

Hoe gaat het nu?

Terug
Bovenaan