slaapproblemen wie nog meer

hallo meiden

Ik ben kapot en op momenteel. Shanice is al vanaf het weekend zeurderig en huilerig. Ze wil absoluut niet slapen van zaterdag op zondag heb ik er maar in bed genomen maar dat is ook niet de oplossing afgelopen nacht ben ik zelf naast haar bedje gaan liggen tot ze zelf slaapde. Ik had een bedje van tuinstoelkussens voor mijzelf gemaakt heb geen matras meer over
Nou ligt ze alweer te krijsen dit heb ik nooit meegemaakt ik word er gek van. Ik weet het niet die stomme hoektanden heb haar een zetpil gegeven ik heb haar niet te warm aangekleed heb haar een beker met water meegegeven meer kan ik gewoon niet. Zou het een groeifase zijn of word ze misschien ziek of zou ze toe zijn aan een ander bed ik weet het niet meer..
Milton ook aan het huilen gisteravond omdat hij door zijn zus niet kan slapen het is hier momenteel echt drama ik ben kapot. Ik weet het niet meer jullie?

een hopeloze moeder groetjes lisette

Hoi Lisette,

vervelend dat Shanice zo slecht slaapt. En dat je er ook niet achter kunt komen wat er aan de hand is.
Dat vind ik zelf het lastigste op het moment, ze kunnen nog niet praten, maar willen al veel duidelijk maken.
Je hebt het goed dat je haar een zetpil gegeven hebt, baat het niet, dan schaadt het ook zeker niet. Ik hoop voor je dat ze nu in ieder geval lekker is gaan slapen. Verder kan ik je ook niet veel tips geven, misschien helpt het om duidelijk te zeggen dat ze even gaat slapen, evt een lampje aan laten, of de deur open laten als ze gaat slapen.

In ieder geval veel succes.

Groetjes Danielle

Dank je wel danielle maar dat heb ik ook al gedaan maar werkt ook niet. Nou is ze buiten aan het spelen met haar broer.Ze vertikt het momenteel heb ook net contact gehad met de wijkverpleegkundige en die zegt dat ik het al goed aanpak

Hoi Lisette,

Hier een mama met een dochter met slaapproblemen vanaf de geboorte. Het is echt om GEK van te worden! Mijn dochter was vannacht tussen 23:45 en 05:00 uur wakker.... Alle tips van het cb, ervaren moeders, forum enz enz doe ik al. Maar NIETS werkt!
Mijn dochter wilde een maand geleden niet meer gaan slapen 's avonds. Ze brulde alles bij elkaar. Waarschijnlijk verlatingsangst, maar zeker weten doe je het natuurlijk nooit. Eerst heb ik er elke avond bij gezeten, maar het enige dat ze daar van leerde was dat mama weg was zodra ze 's nachts weer wakker werd. Daarna avonden lang uren laten jammeren, wel steeds in de buurt gebleven en hoorbaar wat in het huishouden gedaan. Net nu ik dacht dat ze steeds ietsje eerder dan 21:30 uur ging slapen, gebeurt dit weer....
Die hoektanden zijn trouwens echt een ramp, gelukkig hoeft er hier nog maar eentje door te komen!
Hopelijk is het bij jou een fase die snel voorbij gaat.
Veel succes!

je hebt voor het krijgen van tandjes een middeltje dat dentinox
.
het zit in een wit doosje en is suikervrij.
het is een soort verdovend middeltje voor het doorkomen van de tanden en kiezen.

heeft bij quinten best wel goed geholpen.
zolang mama het niet vergat...
misschien kun je het een poging geven.
je kunt het gewoon bij de drogist kopen.

Terug
Bovenaan