Slaapproblemen

Morgen Dames,

Hebben jullie ook problemen met slapen. Ben de laatste maanden, standaard tussen 4- 5 uur wakker, soms val ik weer in slaap, maar helaas meestal niet.
Ik ga er dan even uit en ga dan vaak een half uurtje later weer naar bed en meestal val ik dan weer in slaap, maar nooit langer dan een paar uurtje. Heel vervelend, vooral omdat ik eigenlijk s avonds dan om 22 uur instort.

Nou, ik ga het zo weer even proberen :)

groet
 
Hoi Hoi

Heel erg herkenbaar, ik ben wakker om 1uur in de nacht en 3 uur ongeveer en 6 uur, als me man dan uit bed gaat half 7 ben ik nog wakker, om 7 uur gaat hij weg en dan slaap ik meestal nog wel tot 9 uur.

Hierdoor ga ik 's avonds ook vroeger naar bed het is even niet anders, niet altijd gezellig voor de man maar ja, we zijn ons aan het voorbereiden op de gebroken nachten daar denk ik dan maar aan en het wendt best wel eigenlijk.



 
Ik vind het al knap dat je het tot 22.00 volhoud. Ik val meestal op de bank in slaap, zo rond 20.00, schrik dan om 22.00 weer wakker en ga dan gelijk door naar mijn bed. Ik slaap nog steeds als een roosje en word meestal pas wakker als ik een zere heup krijg omdat ik er te lang op gelegen heb. Tot nu toe dus nog geen slaapproblemen.
 
Hay hay,

Het wisselt hier nogal...........moet veel plassen en wordt wel eens wakker van buikkramp.......

Nog eventjes meiden en dan zijn we nóg vaker wakker!!
 
nog vaker hoop ik toch echt niet, als ik kijk naar de afgelopen nachten dan slaap ik nog maar een uurtje als ik nog vaker wakker ben.
Nu zit ik vaak 's nachts alleen in de woonkamer en straks zit ik met ons kleine mannetje in de woonkamer een stuk gezelliger hahaha.



 
Zo herkenbaar! Vroeg naar bed, vaak wakker, moeilijk weer in slaap.
's Avonds gaat 't kaarsje echt uit, maar vervolgens vanaf 5 uur zo'n beetje helemaal wakker :( Kleine heeft ook met enige regelmaat de hik 's ochtends vroeg en dan kom ik sowieso niet meer in slaap!
 
Ik heb vannacht ook tussen 4 en 5 beneden gezeten. Ik slaap zo slecht, omdat ik van nature een heel beweeglijke slaper ben en nu niet goed mijn draai kan vinden, en draaien daarnaast ook pijn doet aan mijn bekken. Ik lig ook in de avond maximaal om 22.00 uur in bed, meestal eerder omdat ik het anders niet vol hou, en overdag slapen schiet niet op met een kleine in huis, die nu ook kerstvakantie heeft..
 
Terug
Bovenaan