slaapproblemen...

Hallo allemaal

Hoe gaat het met iedereen?

Ik slaap al een aantal weken redelijk slecht. Wat inhoudt dat ik om 2 uur en om 4 uur wakker wordt en moeilijk in slaap kom.
Vannacht werd ik om 2 uur wakker en kon ik helemaal niet meer in slaap komen. Ik heb eerst tot 4 uur liggen woelen en ben er toen maar uitgegaan. Heb een beker warme melk gedronken, ben wat gaan lezen en rond 5.30 weer naar bed gegaan.
Ik heb toen een uurtje geslapen en werd dus weer wakker om 6.30. Daarna heb ik niet meer geslapen.
Ik word er gek van!
Het is niet zo dat ik niet lekker lig en ook niet zo dat ik lig te piekeren. Ik ben gewoon klaarwakker...

Meer meiden hier last van? Tips??? Help!

ik heb er gelukkig geen last van als ik ga liggen ben ik weg ik zou ook niet weten wat je er aan zou kunnen doen is wel heel erg lastig zeker omdat je zwanger bent

Ik word ook 1 a 2 keer per nacht wakker. Dan ga ik eruit doe mijn dekbed dan dicht zodat het bed warm blijft. Ga naar het toilet en dan stap ik weer in bed en val ik zo weer in slaap. Ik word gewoon echt wakker, omdat ik moet plassen. Verder heb ik geen tips voor je.

Ik heb sinds een week dat ik standaard rond een uur of 12 klaarwakker ben. Ik lig er meestal al vroeg in, heb normaal al veel slaap nodig. Ik ben ff wakker en soms ga ik ff plassen, daarna probeer ik weer verder te slapen. Dat lukt de ene keer beter als de andere.. Ik weet soms ook niet wat ik r aan kan doen...

Ik denk doordat je nu thuis bent en dus minder druk, je sneller wakker wordt, ik had het een jaar geleden toen ik in de ww kwam... En nu heb je ook meer tijd en rust dus daar moet je lichaam ook even aan wennen misschien?

Xxx kim

Misschien n idee om niet te vroeg naar bed te gaan maar gewoon je oude ritme aanhouden. Als je Dan op de dag moe bent kun je een powernap nemen van 30 min. Dat was bij mij de oplossing. En ik Merk ook dat ik vlak voor ik ga slapen niet nogeven mijn administratie of zo moet doen. Al denk ik er in mijn bed echt niet aan het houdt me toch uit de slaap. Succes

Ik heb van de verloskundige de tip gekregen om Dormiplant van VSM te slikken als het echt ff niet gaat. Dit doe ik dan een half uurtje voor het slapen gaan met een beker warme melk met honing. Moet zeggen dat het mij best goed helpt om dan een hele nacht door te slapen. Vooral bekkenpijn, zere buik en veel denken houden mij uit mijn slaap.
Ik zou wel even met je vk overleggen of zij het ook goed vindt dat je Dormiplant slikt, staat ook in de bijsluiter.
Succes!

Terug
Bovenaan