Jeetje das wel heel pittig, zowel in de nacht als overdag..
Is hij toevallig niet ziek of oorontsteking? Mijn jongste dochter (20 maanden) had laatst ook echt draaama nachten. Na 4 nachten kwam er ineens prut uit d'r oren. Achteraf heeft ze dus gewoon kei oorpijn gehad, kom er maar eens achter...
Slapen gaat sowieso met ups en downs hier. Soms slapen we 3 nachten door, dan weer een week niet. Maar wat jij omschrijft is wel heel extreem, juist als ze een slechte nacht hebben dan halen ze dat vaak in het middagslaapje in. Is het ook gelijk drama als je hem in de middag op bed legt?
Wij nemen onze dochter vaak tussenin als ze echt niet meer gaat slapen in d'r eigen bed. Ze slaapt samen met haar zus op de kamer, dus dat doen we ook zodat de oudste niet wakker wordt. Maar ze slaapt graag tussenin en zo slaapt iedereen weer. Misschien niet 'zoals het hoort', maar voor ons werkt dit goed.
Ik ga er in 15 minuten 2x heen om haar te troosten, is het na die 15 minuten nog drama, dan mag ze dus tussenin. Dit gebeurt zo'n 1 a 2x per week denk ik, dus gelukkig niet elke nacht.. dat zou ik dan ook weer niet oké vinden.
Misschien is dat te proberen voor je? Ook niet ideaal, ik weet het. En hopelijk is hij wel rustig tussenin en gaat hij niet feesten. Maar ernaast liggen op een matras vind ik juist drama, ik neem ze liever in mijn bed...
Beetje drinken in de nacht, lampje aan, muziekje aan, deur open? Heb je vast allemaal al geprobeerd. Moeilijk hoor. Mijn ervaring is dag zulke periodes komen en gaan, dus binnenkort is het vast weer voorbij, maar als je er middenin zit en het duurt een paar weken is dat super lang en pittig!