Heel herkenbaar en hier moet je echt even doorheen. Hoe je het nu doet is goed hoor, zo heb ik het ook gedaan. Hier ook een tijdje gehad dat ze zich als een aapje aan me vast bleef houden en huilen als ze in bed werd gelegd. Durf niet te zeggen hoelang het hier geduurd heeft, maar het werd vanzelf weer beter. Ze is sowieso aanhankelijker naar mij, maar dat komt ook omdat ik zwanger ben.
Sinds een paar weken gaat overdag slapen ook alweer wat beter, al gaat het soms ook dagen weer slecht hoor. Het helpt wel als ze echt goed moe is, dan slaapt ze vaak sneller in en slaapt ze ook een paar uur achter elkaar. Dus lekker veel naar buiten en haar laten lopen of naar de speeltuin oid.
Als ze savonds niet in slaap wil vallen, ga ik meestal na ongeveer een uur naar haar toe en krijgt ze nog wat water. Vaak valt ze daarna vrij snel in slaap. Als ze huilt ga ik wel al eerder heen hoor, maar meestal ligt ze rond te kijken of te spelen met de knuffels.
Succes! Hier nu zo'n 3 maanden verder vanaf dat het begon en het wordt dus weer wat beter.