<p>Hallo,</p><p>Ik zit met mijn handen in het haar. Mijn kleine meid van ruim 7.5 bijna 8 maanden zit midden in de slaapregressie. Slaapt overdag slecht/gooit haar ritme om en s nacht veel wakker. In de nacht laat ze zich niet horen door te huilen, maar "speelt" ze in dr eigen bedje.</p><p>Haar ritme qua slaapje was: S morgen een 3 kwartier uur, s middags 1.5-2.5 uur en eind de middag half uur/3kwartier.</p><p>Haar ritme nu: S morgens een uur en moet ze soms wakker gemaakt worden (om haar ritme te behouden) en s middag 3 kwartier tot uur en eind de dag soms een half uur.</p><p>Wat is slim om te doen? Bovenstaande ritme gewoon aanhouden of laten liggen en dr hele ritme in de war schoppen? (Niet mijn voorkeur) </p><p>Verder is ze overdag gewoon al snel humeurig/hangerig vooral als ze geen aandacht krijgt wanneer ze wil of al ze ziet dat iedereen haar verlaat (verlatingsangst)</p><p>Iemand tips hoe ik voor mijn dochter de slaapregressie kan aanpakken dat ze er zelf het minste last van heeft??</p>