Slaapritme aanpassen nacht?

Hoi hoi,

Mijn zoontje is nu 3,5 maand oud en Is een heerlijk vrolijk ventje.
Hij slaapt nu vaak vanaf uur of 20:30-21:00 uur en maakt dan zo'n 7 uurtjes en is dan dus 4 uur 's nachts wakker en wilt dan gevoed worden. Ik heb al meerdere keren geprobeerd om hem rond 23:00 uur te voeden, dit lukt wel maar ook dan is hij 3-4 uur later wakker.. (ik geef laatste voeding 23u, nacht en ochtend borstvoeding, rest kv)
Omdat ik over 2 weken weer moet werken zou het lekker zijn als hij die uurtje later op de avond pakt...
Iemand tips??
 
Neen geen tips voor je. Mijn baby kreeg haar laatste voeding op die leeftijd rond 23 uur en werd alsnog rond 04.30/05.00 uur wakker. Hoort er denk ik een beetje bij
 
wij hebben het wel net even weten te verleggen. Ik gaf altijd op verzoek zoals de maffia aanraadt. Rond 4 maanden kwam ze steeds eerder. Toen zijn we een avondvoeding om 22.30 gaan geven. 1 avondje proberen is niet voldoende. Kijk maar naar een flinke jetlag, die ben je ook niet in 1 nachtje slapen weer kwijt. Na ongeveer 2 weken ging ze van 22.30 tot 5 slapen. En rond 5/6 maanden werd dat 6 uur. Vanaf 8/9 maanden ging ze pas klokje rond slapen, en ze weigerde toen uit zichzelf die avondvoeding. Dus een klein beetje sturen en de rest deed zij zelf. 
Toch is doorslapen relatief hoor.... er zijn zat redenen waarom ze dat weer even niet doen: sprongetje, ziek, tandjes, verlatingsangst, gewoon zomaar, dromen. En helaas is er hier met 16 maanden nog steeds de helft van de week wel zoiets aan de hand. 
 
Klinkt hard maar ff negeren een optie? Soms huilen ze heel ff maar vallen ze weer in slaap. Meestal moet je dit wel paar nachten volhouden maar kan zijn dat werkt
 
Terug
Bovenaan