<p>Hallo!</p><p><br />Mijn dochter heeft een behoorlijke verborgen reflux waar zij maagzuurremmers voor krijgt icm neocate koemelkvrije voeding. Nu waren de eerste 3 maanden een ware hel en begint er steeds meer verbetering in te komen maar we zijn er nog niet helemaal. Het lukt haar wel steeds beter om haar flessen te drinken en streven we naar:</p><p>07:00 180 ml + 6 scheppen<br />08:30/09:00 slapen <br />11:00 180 ml + 6 scheppen <br />13:00 slapen <br />15:00 180 ml + 6 scheppen <br />16:30 slapen (kort slaapje) <br />19:00 180 ml + 6 scheppen <br />20:00 slapen</p><p>Nu gaan de slaapjes overdag onwijs goed! Lekker in haar eigen bedje en ze maakt dan ook echt een goeie ruk. Niet al te veel miepen en kan haar goed wegleggen. Echter na haar flesje van 7 uur begint het… ze vertikt het dus om daarna in haar bedje te gaan slapen. De onrust komt naar boven en het is echt wiegen wiegen en nog eens wiegen waarbij we haar uiteindelijk meenemen bij ons in bed in de cosleeper. Ook dan maakt ze niet een geweldige nacht. We proberen 23:00 aan te houden en dan 07:00 weer maar dat is zegmaar nog nooit gelukt.</p><p>Is dit herkenbaar bij iemand en hebben jullie tips? Misschien doe ik iets fout of hebben de eerste periode een grote impact gehad op haar waardoor ze geborgenheid nodig heeft, wat helemaal prima is. Maar ben benieuwd of iemand weet waar dit ‘m anders in kan zitten of dat ik iets fout doe.</p><p> </p><p>liefs,</p>