Hoi,
Even een vraagje. Mijn dochtertje is inmiddels 15 weken, alles gaat goed. Alleen nu slaapt ze overdag ineens een stuk minder dan voorheen. Dit is haar schema van de laatste dagen:
7 uur: fles, daarna spelen en in bad
8.30-10.30 uur slapen
11 uur: fles
12.15-13.15 uur slapen
15.00 uur fles
16.00-17.00 uur slapen
19.00 uur fles
19.30 uur naar bed voor de nacht
23.00 uur wakker maken voor laatste voeding en meteen weer slapen
Meer dan 4 uurtjes slaapt ze niet overdag. Ze is niet huilerig als ze wakker is en ligt te lachen in haar bedje. Ze is erg afhankelijk van haar speentje, zonder slaapt ze niet meer in. Ik probeer haar langer in bed te houden en haar niet meteen te pakken, maar zonder resultaat. Op een gegeven moment wil ze er echt uit.
Graag zou ik willen weten wat jullie ervaring is met kinderen van deze leeftijd? Moet ik me zorgen maken of gewoon lekker laten gaan, zolang ze 's nachts goed slaapt?
Alvast bedankt,
groetjes Ger
Ps: Heb dit onderwerp ook bij voorjaar 2006 geplaatst.
Even een vraagje. Mijn dochtertje is inmiddels 15 weken, alles gaat goed. Alleen nu slaapt ze overdag ineens een stuk minder dan voorheen. Dit is haar schema van de laatste dagen:
7 uur: fles, daarna spelen en in bad
8.30-10.30 uur slapen
11 uur: fles
12.15-13.15 uur slapen
15.00 uur fles
16.00-17.00 uur slapen
19.00 uur fles
19.30 uur naar bed voor de nacht
23.00 uur wakker maken voor laatste voeding en meteen weer slapen
Meer dan 4 uurtjes slaapt ze niet overdag. Ze is niet huilerig als ze wakker is en ligt te lachen in haar bedje. Ze is erg afhankelijk van haar speentje, zonder slaapt ze niet meer in. Ik probeer haar langer in bed te houden en haar niet meteen te pakken, maar zonder resultaat. Op een gegeven moment wil ze er echt uit.
Graag zou ik willen weten wat jullie ervaring is met kinderen van deze leeftijd? Moet ik me zorgen maken of gewoon lekker laten gaan, zolang ze 's nachts goed slaapt?
Alvast bedankt,
groetjes Ger
Ps: Heb dit onderwerp ook bij voorjaar 2006 geplaatst.