slaapritme verandert nu hij loopt?

Hoi moeders en vaders,
Ons zoontje van 15 maanden sliep de laatste tijd van 11-13 uur. Lekker alles gecentreerd. Ik heb de indruk nu hij aan de wandel kan dat hij weer terug gaat naar 2 slaapjes. Hoe zit dat bij andere 15 maandigen???Verder moet ik zeggen dat het een heerlijkheid is dat hij loopt. Hoeven we hem niet meer zo rond te slepen.....11 kilo is niet zo goed voor het ruggetje!
groetjes van een mama en papa
 
Hoi,



Mijn zoontje (12 1/2 maand) loopt ook. Hij slaapt nog wel 2 keer. 's
Ochtends een uur en 's middags 2 uur. Ik merk dat nu hij loopt hij die
twee slaapjes echt nodig heeft. Ben dus ook benieuwd wanneer hij naar 1
slaapje gaat. Volgens mij duurt dat nog wel even. Af en toe sla ik de
ochtend slaap over omdat we weggaan. In de auto en wandelwagen slaapt
hij namelijk niet/nauwelijks. Maar als ik hem over sla wordt hij tegen
11 uur vaak hangerig en zeurderig.

Ook ik vind het een verademing dat hij nu loopt. Idd zijn al die kilo's
(13,5 kilo,       84 cm) niet bepaald goed voor je rug!!



Groetjes Tamara

 
grappig, mijn zoontje is nu ook 15 maanden en loopt sinds 3 weken. Hij zat al een tijdje op 1 slaapje per dag, maar sinds vorige week was het weer terug naar 2 slaapjes. Vandaag op de creche zei de leidster ook dat hij zo moe was en weer 2 keer sliep en dat dat heel normaal was bij kindjes die net aan de wandel zijn. Het is dus normaal. Het zal wel even duren en dan weer terug naar 1 slaapje. Ik hoop snel want ik vond dat toch wel erg lekker.

Groetjes,
Lia
 
Hoi, mijn dochtertje is nu 10 maanden. Tot 8,5 maand sliep Emma 1 keer overdag. Toen ze 8,5 maand was is ze uit zichzelf gaan staan en een dag later liep ze ook al aan de hand. Nu ze staan kan, gaat ze dus niet meer liggen, en veel minder zitten. Dit vraagt zoveel energie van haar, dat ze nu dus 2 slaapjes doet overdag. Kindjes zijn gewoon sneller moe, nu ze in beweging zijn.
 
Terug
Bovenaan