Slaapritme?

Hoe is het slaapritme by jullie baby,r alina slaapt momenteel overdag zo weinig zelfs gisteravond is ze een poos wakker geweest s,n8s slaapt ze op t,hoesten na gelukkig goed maar overdag zeer weinig

Hier gaat het eindelijk een stukje beter, overdag slaapt ons zoontje wel weer wat, gsiteren ochtend een uurtje en gisteren middag 2,5 uur met daarin wel 1 keer wakker. Hij is meestal na de voeding van 15.00-15.30u wakker tot de volgende voding om 18.30u en dan gaat hij slapen en makenw e hem wakker om 22.30u en dan slaapt hij weer door tot de volgende ochtend meestal tussen 6.30u en 7.30u.

Hij heeft al een goed dag en nacht ritme en huilt zowat neit meer alleen rond etenstijd, maar deze week is dat ook al een stuk minder geworden, hoef neit meer te eten met hem in mn armen. Maar dat is nu misschien dat dat weer snel gaat veranderen.

Finn hoestte snachts ook veel, maar dat kwam door de reflux, maar dat is gelukkig over snacht, overdag heeft hij er af en toe last van, sinds de andere voeding.

Overdag slaapt ons meisje van elke 4 uur tussen de voedingen ongeveer 2 uur. Ene keer wat langer andere keer weer korter. Tussen 16.00uur en 20.00uur is ze vaak wakker. Om 20.00/20.30uur gaat ze er in voor de nacht. We maken haar om 23.00uur nog even wakker voor de voeding en dan slaapt ze door tot 7.00/8.00uur.

ze krijgt tegen 7.00 fles dan terug naar bed tot ongeveer
9.00/9.30 uur dan om 11 uur fles en tegen 11.30/12.00 uur weer naar bed.
Tegen 15.00/15.30(uiterlijk is ze dan zelf niet wakker dan maak ik haar wakker) weer fles dan blijft ze wakker tot de volgende fles 18.00/18.30 uur fles dan weer naar bed. Om 22.00 uur maken we haar wakker voor weer een fles en dan weer naar bed.

je merkt nu wel als ze moe is dan begint ze te huilen. Maar als we aan het wandelen zijn valt ze vaak in slaap ook op de tijden dat ze normaal wakker is.

Riley slaapt overdag van de 12 uur er nog 7 a 8.
'S avonds krijgt hij tussen 18.00 - 18.30 zijn laatste fles en slaapt van 19.00 tot 7.00. Als ik moet werken tot 6.30. Op de dagen dat ik vrij ben (of weekend) gaat hij na de eerste fles ook nog terug. Meestal tot 9.30.

Gister heeft alina 5u s,morgens fles gehad tot half 10 geslapen toen tot half 1 wakker geweest tot 4u geslapen 7u gaan slapen rond 9u de fles gehad tot half 5 toen fles nu slaapt ze nog

Lieke heeft een redelijke ritme. Rond half 8 a half 9 de fles. Daarna spelen in de box/ britt naar peuter brengen / naar oma toe. Dan valt ze een half uur in slaap. Om half 12 weer de fles. Nog even wakker, bij teken van slaap direct in bed en slaapt dan tot 16u. Nog een fles. Dan ligt het er aan wat ze zelf aan geeft. 1e keer slaapt ze weer andere x wil ze om half 6 weer een fles en om 19u krijgt ze de laatste fles en gaat naar bed.

Saar heeft nog een beetje moeite met in slaap komen. Maar bij ons is het ritme ongeveer zo;
8 uur de fles en dan uurtje wakker tot 9 uur bij eerste gaapje naar bed, tot ongeveer 11.30 uur. 12 uur fles en dan hebben we eigenlijk geen ritme meer.... Ik probeer haar bij gaapje naar bedje te brengen, maar dat lukt vaak niet (veel huilen). 16 fles en ook dan drama om te gaan slapen... 20 uur fles en dan hopen we dat ze met veel moeite gaat slapen. 23 uur laatste fles en dan gaat ze KO haar bedje in en slaapt ze tot 8 uur de volgende ochtend.

Zou graag de 23uur fles wat naar voren willen halen, maar dan ligt ze vaak net een uurtje te slapen.

Zijn er meer kindjes die van 12u tot soms wel 22u wakker zijn??? Ze wil dan alleen in mijn armen tukken... Pff vermoeiend hoor ;-) Hoop dat het snel wat beter wordt met slapen - ook omdat ik weer moet gaan werken volgende week.

Terug
Bovenaan