Slaapritme

Ons zoontje is nu bijna 7 weken en sinds deze week zijn we regelmaat gaan opbouwen met het naar bed gaan. Eerst legde we hem de eerste weken wanneer hij moe was in de box maar naar een tijd merkte ik dat hij niet uitgerust leek.

Omdat we te maken hebben met een hongerige baby komt hij nog steeds 7x om voeding. Wij voeden hem dus steeds om de 3.5 uur langer rekken lukt ook gewoon nog niet. Dat wil dus zeggen dat het slapen ook nooit langer is dan uiterlijk 1.5 uur. Te weinig voeding is het niet want hij krijgt al een beetje meer dan mag en zit op de forte voeding. Ook merk ik dat hij in de nacht vaak onrustig is hebben jullie misschien nog tips hiervoor?

Ik heb ook zitten denken aan inbakeren maar wil daar mee wachten omdat hij zich overstrekt en hier mee over een paar dagen mee naar de osteopaat moet. Wanneer moet je eigenlijk je kindje inbakeren voor of na zijn voeding? (Mocht ik dit straks wel mogen doen)
<p style="text-align: left;"></p>

Onze dochter heeft hetzelfde probleem gekend,ze is nu 2 mnd wel te vroeg geboren met een groeiachterstand maar kwam om t 1,5 uur ,overdag leuk maar s'nachts met een man die er smorgens om 6 uur uit moet niet,aangezien wij zowiezo met een kinderarts te maken hebben ditvoorgelegt en wij kregen het advies om Johannesbroodpitmeel te gaan gebruiken dat is van Nutrilon en moet bij de voeding en je kindje raakt eerder verzadigd,je moet er wel echt 2 wk voor uittrekken voordat hij eraan gewend is,dus geduld hebben maar het werkt!

Succes

Groetjes Monique

Maar ik heb zelf ook een probleem,onze dochter is de voeding van 20.30 hartstikke wakker,in bed leggen geen nut,gaat huilen en wij laten haar niet huilen....is niet simmen,ken ondertussen verschil in huiltjes,valt vervolgens rond 21.30 in slaap en om 23.00/23.30 met haar laatste voeding slaapt zij zo vast dat ik haar wel wakker maak want anders komt zij zoziezo snachts maar nu drinkt zij haar fles niet leeg en komt zij rond 03.00 en dan pas weer rond 7.30,ze krijgt sinds gister mee voeding!

Dus ik weet bijna zeker als zij haar fles gewoon leedrinkt ze slaapt tot een uur of 6 maar hoe pak ik dat aan?

Terug
Bovenaan