slaapritueel

Hoi,

Ik wil ff kwijt dat mijn kleine meid een super lief slaapritueel heeft ontwikkeld. Ze gaat eerst met haar linkerhand op haar achterhoofd kriebelen, dan met haar rechter hand op haar gezicht en valt dan in slaap (al kriebelend). Het is zo lief om te zien.
Hebben jullie kleintjes ook zo iets?

Groetjes Nancy

ahhhhhhh
Yoëll kriebelt met z'n knuf over z'n gezichtje. Maar hij kan nog niet zo gericht handelen dus vliegt z'n knuf door z'n bed. Daarna hoor je hem brabbelen en dan geef ik z'n knuf en dan valt hij in slaap

Groetjes Pauline mv Yoëll

Kay ligt altijd met zijn hoofd op een dun "tutdoekje".
Met één handje kriebelt hij ook zijn achterhoofd en met zijn andere handje duwt hij het klein stukje doek wat nog zichtbaar is tegen zijn gezichtje.. Als het doekje na een tijdje "lekker" ligt gaat zijn duim in de mond,..

Ik blijf vaak even stiekem kijken hierna,.. zo vertederend!

Esmé mv Kay

Renske pakt altijd een stuk van haar laken en dan gaat haar duim in haar mond. Als het spuugdoekje vlakbij haar ligt pakt ze die alleen die leg ik tegenwoordig vaak weg, want ze doet hem soms per ongeluk op haar hoofd en dan heeft ze nog niet goed door hoe ze hem weg moet halen dus dan begint ze te huilen. Haar zus, Anne, 3,5 jaar, slaapt nog steeds met een laken, want dat merkje van de Hema, noemt ze flapje, doet ze altijd rond haar duim en dan gaat ze slapen dus het zit in de familie het kroelen met de laken, haha. Wel schattig om te zien. Vooral als ze lekker duimt en smakt.

Hihihi, volgens mij is het achterhoofd kriebelen favoriet bij de zomer-baby's. Erg vertederend. Tygo doet het ook. Hij kriebelt met zijn rechterhand achter zijn hoofd en van de linkerhand gaan de pink en de ringvinder in zijn mondje. Soms propt hij ook zijn middelvinger erbij. Tygo doet dit ook als "troost". Als hij ligt te huilen in de box, als hij zich verveelt of zich even verdrietig voelt... huppa daar gaan zijn handjes weer...

Groetjes happyM. en Tygo
p.s volgens mij lukt de foto niet, want ik zie een wit vlak met een rood kruisje....

Ah lief he die slaaprituelen
Jesse slaapt heerlijk met zijn tutdoekje bij zijn gezichtje en brabbelt
eerst nog 10 minuutjes en soms als hij nog erg wakker is zet hij zelf zijn
trekspeeldoosje aan.

groetjes Tamara

hihi leuk hoor al die ritueeltjes
annique slaapt sinds kort altijd met haar grote tutdoek ( hoofdluier)
ze vind het heerlijk om hiermee te kriebelen en te woelen tot ze slaapt
ook als troost is deze helemaal het einde
samen met haar speentje
zo schattig vooral als ze erg verdrietig en ze woelt zich in haar doek
zucht..
groetjes sandra mama van annique ( bijna 16 weken)

Terug
Bovenaan