• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Slaapschema bij 6,5 maand

Hoi,

Ik heb een vraag, onze dochter slaapt erg weinig overdag, soms maar 1 uur.
Ook 's avonds slaapt ze slecht in, alleen direct na de fles in m'n armen of bij mij op bed, ze slaapt dan wel zo'n 11 tot 12 uur.
Wakker wegleggen resulteerd in een baby die compleet overstuur is, zo ook overdag.
Heeft iemand slaaptips? Een uur per dag lijkt mij zo weinig. Of hoeveel slaapt jullie baby?

Groetjes Jolanda
 
Hoi

Mijn dochter van ook 6.5 maanden sliep overdag ook erg weinig, en snachts ook 12 uur.

Wij lieten haar savonds huilen gaan elke 10 minuten naar boven om haar te troosten en toch weer in haar bed te leggen en dit helpt erg goed. Nadat we dit ongeveer nu 2 maanden doen slaapt ze ook overdag van 12 tot 3 en dan savonds van 7 tot 7. Zehuilt nu niet meer als ze naar bed moet maar prtesteerd een beetje en na 2 minuten is het stil.

Echte slaaptips heb ik niet, wellicht kan je proberen je kind in te bakeren, of een slaapliedje te spelen?

Succes ermee.

Groetjes
Yvonne
 
Hoi Jolanda,
Heeft je dochter niet geleerd om zelf in slaap te vallen? Ze horen zichzelf uit wakkere toestand in slaap te kunnen krijgen. Als je dit heel lang blijft volhouden moet het uiteindelijk wel weer gaan lukken, het kost veel inspanning en uithoudingsvermogen, maar uiteindelijk hebben jullie er beiden baat bij.
Suc6! Groetjes, Irene
 
Terug
Bovenaan