Hoi,
Bij Sigrid was het toen als volgt:
07.00 uur flesje, direct daarna in bed
10.30 wakker, flesje, daarna even in de box en zodra ze jengelig begon te worden naar bed. Hooguit een uurtje beneden.
15.30 wakker, flesje, daarna lekker aan de wandel (bij goed weer), vaak sliep ze toen ook, bij thuiskomst in de box. Waar ze ook nog een haze slaapje deed.
19.30 in bad, daarna een flesje en daana gelijk op bed.
Dit gaat eigenlijk vanaf de geboorte al zo. Nu is ze bijna 4 maanden en sinds vorige week werk ik weer. Daarom heb ik alle flessen een uurtje later gezet (8 uur, 12 uur, 16 uur, 19 uur en 22.30 uur) en krijgt ze ca. half uurtje / 3 kwartier voor de fles van 12 uur een fruithapje en bij de fles van 12 uur zit nutrix. Vaak wordt ze na het flesje van 8 uur om 10.40 uur wakker, dus dan is ze hooguit anderhalf uur beneden. En is ze alleen na de fles van 16 uur in de box.
Sigrid is gewoon een slaapkoppie... En elk kindje is anders. Als je je zoontje vaker in zijn bedje wil laten slapen moet je dat gewoon doen. In het begin zal hij zeker denken van; dit vind ik niet leuk. Maar als je het elke dag gewoon herhaalt en herhaalt raakt hij er vanzelf wel weer aan gewend. Als hij daarbij ook begint te huilen, laat hem maar even het is voor hem ook een omschakeling. Waarschijnlijk merk je al wel wanneer hij echt helemaal van de kaart is, dan troost je hem, maar laat hem wel eerst in zijn bedje liggen. Als hij door blijft gaan, kun je hem natuurlijk even oppakken tot dat hij rustig is en dan leg je hem gewoon weer terug. Dan merkt hij heus wel van; oke het is goed en valt hij waarschijnlijk vrij snel wel in slaap. Althans dat was bij Sigrid wel het geval. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Succes!!!