Slaapschema

Toen Jorik 6 weken jong was zijn we begonnen met inbakeren en het daarbij horende "strenge" voeding- en slaapschema. Inmiddels is Jorik 5 maanden oud en sta nu op het moment op van 5 voedingen naar 4 voedingen te gaan. Nu heb ik uit de eerdere berichten al diverse mogelijke voedingsschema's gelezen, echter ik vraag me af hoe jullie dat doen met slapen. Op dit moment is het ritme van Jorik overdrag: 2 uur slapen -fles drinken -2 uur wakker - en weer 2 uur slapen. Hoe doen jullie dit bij 4 voedingen?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Sandy
 
Hoi Sandy,

Mijn zoontje van 6 maanden krijgt al vanaf 3 maanden nog maar 4 voedingen op een dag. Vanaf 3 maanden ging ik over op flesvoeding en werd hij niet meer wakker na zijn laatste fles van 20.00. Hij kreeg (tot 1 maand geleden)om 7.00 - 11.00 - 15.00 - 19.00 een voeding en in zijn laatste fles Nutrix. Sinds een maand is alles verschoven met ong. 1 uur en krijgt hij geen Nutrix meer. Meestal slaapt hij na zijn badje (9.30) nog 1 a 2 uur en dan s'middags om ong. 1 uur weer tot ong. 3 uur. Verder vroeg in de avond (rond etenstijd) nog een minislaapje van een half uurtje ofzo en na zijn laatste flesje naar bed tot de volgende morgen. Heb je daar iets aan? Succes ermee
 
Terug
Bovenaan