Slaapsok

Hallo,

Onze dochter (7 maanden) is een echte slaapsok. Niets mis mee maar sinds we met bijvoeding zijn begonnen is, mede dankzij die slaapbehoefte, het ritme zoek.

Ze heeft KMA en krijgt daardoor pas sinds een maand bijvoeding en nog 4 flessen van 200cc per dag. Sinds een week krijgt ze ook wat groente, maar ik weet niet meer hoe ik het moet plooien qua tijd!

Haar dag beslaat 15 uur (07:00-22:00u.) en om de 2 uur slaapt ze 2 uur. Ze moet in ieder geval 4 flessen drinken. Maar waar laat ik een klein potje fruit (115gr.) en een half potje groente (verdeeld over de dag), zonder dat ze daarvoor haar flessen laat staan? HELLUP!

Bedankt en groeten!
Bengel
 
Hoi Bengel,

Maar ik denk als je begint met bijvoeden dat je dan toch wel een fles moet weghalen hoor anders is het veel te veel.

Ik gaf mijn zoon om 15.00 fruit en om 17.00 uur groenten en daartussen geen fles.

Ik hoopdat je er iets aan hebt.
Gr.
 
Probeer het anders een zo: op het tijdstip dat je de fles normaal gesproken geeft, geef je bijvoeding en zeker omdat het in het begin nog niet zo veel is, nog een halve fles.

Zo hebben wij dat met alle maaltijden gedaan, tot dat die na een tijdje helemaal de flessen gingen vervangen.

Groetjes en succes
 
Terug
Bovenaan