<p>Even sparren..</p><p>Ik wordt zo moe van de vraag slaapt hij al door constant.</p><p>Zoonlief is nu 3 maanden 2 weken en slaapt snachts niet met een regelmatig patroon.</p><p>Hij slaapt goed zelf in rond 20 a 21 uur en krijgt nog een flesje rond 22.30 . Maar wordt of vanaf een uur of 3 elk half uur wakker en dan krijgt hij een fles rond 4 uur half 5.</p><p>Of hij slaapt in een stuk door tot half 5 /half 6 </p><p>Na zn flesje slaapt hij dan tot ongeveer 8 a 9 uur en begint de dag</p><p>Nu hoor ik steeds heel veel moeders waarbij het kindje al van 23 tot 7 a 8 slaapt. Heerlijk lijkt me maar die van ons doet dat dus niet wat volgt zijn dan van die blikken van goh en echt wat vervelend enzv. En heb je dit en dit en dit al gedaan...</p><p>Ja dat vindt ik ook maar als ik eens lees in de boekjes ed zie ik overal staan dat doorslapen 5 a 6 uur achter elkaar is. En dat doet hij dan weer wel. </p><p>Ik begin nu steeds meer te twijfelen of dit nu normaal is of niet. Door al het commentaar en de verbazing als ze horen dat hij nog steeds niet (volgens hun) doorslaapt.</p><p>Tuurlijk zou ik ook graag zien dat de vroege ochtend/nachtvoeding eraf kan. Maar kennelijk heeft hij dit nog gewoon nodig en dat is dan ook prima. ( mn wallen iets minder prima haha) </p><p>Zo ik moest even spuien haha.. meer moeders die hier ook zo van balen?</p><p> </p>