Slaapt iedereen uit vandaag?

A

Anoniem

Guest
Zit ik hier in mijn eentje vanmorgen of is er nog iemand op?
Groetjes mv Thom

Hoi, ik ben ook al wakker. Zijn gisteravond naar top 1 toys geweest, voor de beruchtte 19% korting, wij extra naar Vaals gereden, namens ons, oma, en mijn zus de kerstinkopen uitgezocht(iedereen wilde meeprofiteren) krijgen we de korting niet. Ik had de flyer uitgeprint, maar hun zeiden we zijn altijd al goedkoop, en daarom doen we daar niet aan mee. Ik vind eigenlijk dat ze dat dan ook op de site moeten zetten. Nu hebben we 2 x 1 uur in de auto gezeten, oppas moeten betalen, en geen korting gehad. Eric zei we nemen het toch maar mee, nu zijn we hier, terwijl ik hier dus gewoon niet lekker van heb geslapen Wat   is wijsheid in zo'n situatie.Groetjes Wendy

Goedemorgen Wendy, Logisch dat je daar enorm van baalt, ik vind ook dat ze dat wel beter hadden mogen communiceren. Ik had het laatst ook met iets kleins, had een kortingsbon voor pampers voor 10 euro kassakorting, die probeerde ik in te leveren bij de etos, nemen ze hem niet aan omdat het drie halen twee betalen was, dat was hetzelfde zeiden ze, tja er staat toch niet op de bon dat het niet in combinatie met andere acties geldt?! Zou nog even je klacht kenbaar maken hoor, stuur ze een brief of een mailtje. Dan ben je het maar kwijt en je geeft ze de mogelijkheid het goed te maken, je weet nooit wat er van komt. Het gaat waarschijnlijk toch om een aardig bedrag..
Groetjes mv Thom

Ja, het was bijna € 200,--. Die lego die ik had, kwam van ons af, ook had ik de Fisher-price stoel voor Thijs ook van ons, bij de rest hadden we de korting al verekend zeg maar. Ik moet wel zeggen dat er van hier uit de buurt veel mensen naar die winkel gaan omdat ze heel goedkoop zijn met lego en playmobil. Vorig jaar heb ik daar de hijskraan gekocht, en da scheelde zeker € 10,-- Het stoeltje was ook van 50 voor 35 euro, maar toch.............een dikke tegenvaller.Nou is er 15 km verder ook een top 1 toys, en ik ben er zwaar over aan het denken om daar de prijzen op te vragen, en dan te kijken hoeveel het verschil dan werkelijk is. groetjes Wendy

Dat is nogal wat! Voor dat bedrag kan je aardig wat kopen, kan me voorstellen dat je dat niet zo makkelijk laat gaan. Probeer het gewoon, niet geschoten is altijd mis, nietwaar.
groetjes mv Thom

nee hoor, ik was vanmorgen ook al vroeg aanwezig maar het is zowiezo erg rustig hier de laatste dagen

Hellup we hebben een FORUMDIPJE

Liefs sandra

Terug
Bovenaan