slaapt ineens slecht

A

Anoniem

Guest
sinds woensdag heeft marly haar eerste tandje (precies op de dag dat ze 9 maanden was), maar nu slaapt ze al 3 nachten erg slecht.
ze begint rond 11a 12 uur te huilen en is dan niet te troosten, dus dan pak ik ze bij me en dan gaat ze tegen me aan hangen en slaapt ze.
maar zodra ik haar terug leg dan begint het weer.
tot ze op een gegeven moment ze moe is dat ze echt niet meer kan en wel in slaap valt.

marly heeft altijd goed geslapen, nachten op zijn kennen wij niet en ik vindt dit dus erg vreemd.

zou dit toch met de tandjes te maken hebben of hebben ze rondde 9 maanden een sprongetje???
heeft iemand anders dit ook gehad? zo ja, hoe lang duurde het en wat deed je ertegen?

mejon

http://b1.lilypie.com/3jgip2.png

Ik herken het wel...gelukkig is het hier nu weer over (afkloppen!!) maar idd, rond de 9de maand heeft ons dochtertje ook een tijdje niet zo goed geslapen.
En ze slaapt normaal ook altijd door, horen haar eigenlijk nooit snachts.
Ze begon dan rond 23.00 uur (meestal rond de tijd dat wij net naar bed gingen ) keihard te huilen/schreeuwen. Ik weet ook niet wat het precies is/was..een "sprongetje"? dromen?
Maar goed, in het begin haalde ik haar meteen eruit en trooste haar zo, totdat ze (na een paar keer trug leggen elke avond/nacht) vanzelf weer in slaap viel. Na een aantal dagen ben ik gaan proberen om haar niet eruit te pakken maar in het bedje te troosten. De ene keer lukte dit wel, de andere keer niet.
Het hielp hier wel vaak om haar even helemaal wakker te maken, desnoods even gek doen enzo. Als ze dan helemaal wakker was, en weer ging lachen enzo legden we haar weer terug.Dan speelde ze wel heel even maar viel 10 minuten later wel weer in slaap.

Het heeft hier een paar weken (2 geloof ik) geduurd en toen was het weer over...
Nu hebben we het probleem dat ze s' morgens om 6.30 wakker word(ipv 8.00/8.30!!!!)
En zo is altijd wel wat anders....zucht...

Maar goed, ook dat komt uiteindelijk weer allemaal goed, het is alleen erg vermoeiend he, die gebroken nachten!

Succes ermee!
X 4dec

Terug
Bovenaan