Slaapt overal maar niet thuis.

<p>Zoals de titel al zegt slaapt onze dreumes 19 maanden overal goed behalve thuis. Op logeerpartijen bij opa/oma en tante en KDV slaapt hij door en van 19u tot zeker 7.30u of later. Ook de middagdutjes gaam prina. Thuis is het alleen maar huilen bij in de avond. Zeker tot 2x p nacht wakker. En 6u klaar wakker. Ik heb echt van alles geprobeerd maar niks lijkt te werken. Na 1,5 jaar een slechte slaper ben ik doodop en vraag me echt af wanneer we weer een normale nacht zullen hebben. Ben heel gefrustreerd. En moe....</p><p>iemand tips & ervaring? </p>
 
Is er iets wat je kan ontdekken wat het verschil maakt? Donker/licht, slaapzak, ritueeltjes etc? 


slaapt hij overdag nog veel? Is hij moe genoeg savonds?
Misschien het bedje verplaatsen in ee ruimte?
Kan je hem makkelijk troosten snachts? Helaas zijn sommige kinderen vroege vogels.. ?
 
Ervaring, precies dezelfde! Bij ons helpt het niet dat de bovenbuurman in de bouw werkt en ze daar blijkbaar toch wakker van werd, maar wat een frustratie dat ze bij oma heerlijk tot half 8 sliep en bij ons 6u al laat was. Maar, zonder je enige garantie te bieden; met 20 maanden snapte ze EINDELIJK de bedoeling en opeens sliep ze tot 7, vaak zelfs half 8. En 1 op de 7 nachten dat ik er een keertje uit moet. Flesje melk rond half 6 accepteert ze nu ook en erna slaapt ze nog even. Ze is nu 22 maanden en slaapt opeens ook overdag geregeld 2,5-3u. Er is dus hoop... Sterkte!
 
Terug
Bovenaan