Slaapt overdag alleen buiten

<p>Hallo, mijn dochtertje is 7 maanden oud en van af het begin is het drama om haar overdag in bedje te leggen om te slapen ze slaapte het beste op de arm of in de kinderwagen of autostoel. Nu wil ze dus echt overdag alleen nog maar slapen als we gaan wandelen of op het kinderdagverblijf in het buiten bedje daar slaapt ze dan ook heel makkelijk 2 uur achter elkaar. Nu twijfel om zelf ook maar een buitenbedje te kopen iemand hier ervaring mee?of tips dat ze toch binnen slaapt in bed? Snachts slaapt ze wel gewoon super goed in bed </p><p> </p>
 
Hi,

Ons dochtertje is ook altijd moeilijk slaper geweest. Wij hebben het maar geaccepteerd dat ze liever bij ons slaapt ( nacht). Sinds paar weken wilt ze ook in de kinderwagen slapen. Dat deed ze toen ze ook paar maandjes oud was maar ze is inmiddels al 1! Ik heb geen flauw idee waar dit nu ineens weer vandaan komt maar ik denk “ ach het is vast wel weer een fase “ ?

Mocht je wel echt advies willen dan misschien bij de jeugdverpleegkundige vragen? Wij hebben wel een goeie namelijk ?
Succes!?
 
Terug
Bovenaan