<p>Hoi,</p><p>Mijn baby is vanaf zijn geboorte een slechte slaper overdag. Nu (4 maanden) slaapt hij 45 min. En wordt dan wakker. Ik probeer hem in bed te laten liggen. Hij wordt huilend wakker maar wel met zijn ogen dicht en als ik zijn speen geef is hij gelijk weer rustig en zijn ogen zijn nog dicht. Alleen wordt hij na een paar min weer wakker. Heel soms valt hij in een langere slaap maar meestal niet. Als ik hem eruit haal wil hij wel graag eten maar als ik hem laat liggen en hem pas bij etenstijd eruit haal is het ook goed. Vanaf een uur of 4 slaapt hij wel heel diep en moeten we hem wakker maken voor zijn voeding. Dan houden we ook 3 uur aan. Alleen om 4 uur snachts is hij daardoor uitgeslapen en wil dan spelen. Zijn wakkertijd is soms 1 uur soms langer. Ik zie dus dat hij overdag nog wel wil slapen maar niet kan om vervolgens aan het eind van de middag zo moe te zijn dat hij zijn nacht al in gaat. Wie herkent dit en hoe gaan jullie hier mee om? Doordat hij nu snachts slecht slaapt begin ik een beetje oververmoeid te raken.. </p>